【 9 My Baby Does Me 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

My Baby Does Me

ベイビーが 俺にすること

 

 

Turn it up a bit, Please.

想像を少し膨らませてごらん

 

 

My baby.

俺のベイビー

 

Baby does.

ベイビー やってみてくれ

 

My baby does.

ベイビー やってみてくれよ

 

Me good.

俺の気持ちを良くさせて

 

My baby does.

ベイビー やってみてくれ

 

My baby does me.

ベイビー 俺にやってみてくれよ

 

My baby does me good.

ベイビー 俺の気持ちを良くさせてくれ

 

 

My lady.

俺の愛しい女性

 

Understands.

理解してくれ

 

Understands.

理解してくれよ

 

Me right.

俺に続いて

 

She understands me.

彼女が 俺を理解する

 

She understands me.

彼女が 俺を理解する

 

Understands me right.

俺に続いて 理解してくれよ

 

 

 

My baby cares, She really cares.

ベイビーは気にしている 彼女は本当に集中してくれている

 

She knows what’s really right for me.

彼女は 俺にとっての正しい触れ合い方を理解している

 

Does me good, Then she hurts me so.

俺の気分を良くさせてから 俺をひどく傷つける

 

She winds me up, Then lets me go.

彼女は俺を巻き上げてから 俺を振り落とす

 

Turns me on and then tells me no.

俺を興奮させてから 俺を拒絶する

 

She’s just a pussy cat.

彼女は まるで魔性の猫のようだ

 

 

My baby loves me.

ベイビー 俺を愛して

 

My baby loves me, Ooh.

ベイビー 俺を愛して Ooh.

 

My baby cuffs me, Ooh.

俺のベイビーは 俺に枷を与える Ooh.

 

One day she’ll tells me that she cares.

ある日には 本当はアナタのことが気になるの

 

Another day she tells me she don’t love me.

別の日には 本当はアナタのことを愛してないの

 

 

She really really does me.

彼女なら 本当に 本当に俺にするだろう

 

Ooh, People do you believe this ?

Ooh, 人々よ キミ達は この話を信じますか?

 

Do you ?

キミ達なら どうしますか?

 

Ooh,

 

 

Ooh, Oh,

 

She really, Really, Really, Really, Really, Really, Really.

彼女なら 本当に 本当に 本当に 本当に 本当に 本当に 本当に

 

Oh, Does me, Me.

Oh, 俺にそうするだろう 俺に

 

 

 

【 QUEEN The Miracle 】

【 My Baby Does Me からの引用 】

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。