【 9 Las palabras de amor 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

Las palabras de amor (The Words of Love)

神々の愛の言霊

 

 

Don’t touch me now, Don’t hold me now.

今は 僕に触れないで 今は 僕を抱きしめないで

 

Don’t break the spell, Darling, Now you are near.

貴方の呪文を破らないで ダーリン 今 貴方の存在を近くに感じています

 

Look in my eyes and speak to me.

僕の瞳の奥を見つめて 話し掛けてみてください

 

Those special promises I long to hear.

僕の憧れていた 神々の特別な約束

 

 

 

Las palabras de amor.

私たちの愛の言霊

 

Let me hear the words of love.

僕に 貴方の愛の言霊を聴かせて下さい

 

Despacito, Mi amor.

ゆっくりと 私の愛を受け入れて

 

Love me slow and gently.

ゆっくりと優しく 僕を愛して貰えませんか

 

 

 

 

 

One foolish word, So many souls.

個々の愚かな言葉 数え切れない魂

 

Senselessly hurled through the never ending cold.

この果てしない寒気の中に 無情にも投げ出される言葉

 

And all for fear and all for greed speak any tongue.

全世界の恐怖と欲望のために 異言を唱える

 

But God’s sake, We need.

我等に必要な神々の栄誉

 

 

 

Las palabras de amor.

私たちの愛の言霊

 

Let me hear the words of love.

僕に 貴方の愛の言霊を聴かせて下さい

 

Despacito, Mi amor.

ゆっくりと 私の愛を受け入れて

 

Let me know this night and evermore.

今夜も これからも僕に知らせて下さい

 

 

 

 

 

This room is bare, This night is cold.

この礼拝堂で裸になって この夜に凍えています

 

We’re far apart and I’m growin’ old.

貴方とは遠く離れていて 僕はすでに老いています

 

But while we live, We’ll meet again.

しかし両者が生きている間 もう一度再会できるでしょう

 

So then my love.

私への愛を継承する者達よ

 

We may whisper once more.

私たちは もう一度囁くことになるのかもしれません

 

It’s you I adore.

これが 僕の憧れている貴方の存在

 

 

 

Las palabras de amor.

私たちの愛の言霊

 

Let me hear the words of love.

僕に 貴方の愛の言霊を聴かせて下さい

 

Despacito, Mi amor.

ゆっくりと 私の愛を受け入れて

 

Touch me now.

今 僕に触れて下さい

 

 

 

Las palabras de amor.

私たちの愛の言霊

 

Let us share the words of love.

貴方たちの愛の言霊を 我等と分かち合いましょう

 

For everymore.

未来永劫

 

For everymore.

未来永劫

 

 

 

【 QUEEN Hot Space 】

【 Las palabras de amor (The Words of Love) からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。