【 4 Body Language 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

Body Language

ボディランゲージ

 

 

Give me, Body.

僕に与えて 身体を

 

Give me, Body, Body.

僕に預けて 身体を 肉体を

 

Give me, Your body.

僕に委ねて キミの肉体を

 

Don’t talk.

言葉を交わさず

 

Baby, Don’t talk.

Baby, 暗黙の了解で

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

 

 

Give me, Your body.

僕に与えて キミの身体を

 

Just give me, Your body.

ただ僕に預けて キミの身体を

 

Give me, Your body.

僕に委ねて キミの肉体を

 

Don’t talk.

暗黙の了解で

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

 

 

You got red lips.

キミに真紅の口づけを

 

Snakes in your eyes.

キミの瞳の中のスネーク

 

Long legs, Great thighs.

スラリとした脚 たくましい太もも

 

You’ve got the cutest ass I’ve ever seen.

キミのお尻は 僕が今まで目にしたことのない可愛すぎるお尻

 

Knock me down for a six anytime, Anytime.

僕は その都度6回もノックダウンさせられる どんな時だって

 

 

 

Look at me, I got a case of body language.

僕を見つめて 僕は極上のボディランゲージのコースを手に入れた

 

Look at me, I got a case of body language.

僕を見つめて 僕は極上のボディランゲージのコースを手に入れた

 

Look at me, I got a case of body language.

僕を見つめて 僕は極上のボディランゲージのコースを手に入れた

 

Look at me, I got a case of body language.

僕を見つめて 僕は極上のボディランゲージのコースを手に入れた

 

Of body language, Of body language.

ボディランゲージの ボディランゲージのコース

 

 

 

Yeah, Sexy body.

ああ… セクシーなボディ

 

Sexy, Sexy body.

セクシー セクシーなボディ

 

I want your body.

僕は キミの肉体を求めている

 

Baby, You’re hot.

Baby, キミは情熱的だ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

Body Language.

ボディランゲージ

 

 

 

 【 QUEEN Hot Space 】

【 Body Language からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。