【 3 Mad The Swine 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

Mad The Swine

崇高な存在

 

 

Been here before a long time ago.

遠い昔 ここに来た覚えがある

 

But this time, I wear no sandals.

しかしその時 私はサンダルさえ履いていなかった

 

Ages past, I gave all your people.

遥か昔 私は世界中の民に与えた

 

Food and water.

食料と水を

 

 

 

Three feet tall so very small,

身長は1メートルくらいの小柄な体格であったが

 

I’m no trouble.

私には 何の不自由もなかった

 

I bring thunder, Lightning sun and the rain.

私は雷 日光 恵みの雨を齎せる存在

 

For all the people in the land.

この地球の全ての人々のために

 

 

 

A massage of love.

私の愛に満ちたメッセージ

 

I bring you from up above.

私が キミ達を遥か天空へと誘おう

 

All good children gather around.

この世界の尊い子供たちを世界中から集めよう

 

Come join your hands and sing along.

キミ達と共に手を繋ぎ 歌いましょう

 

 

 

They call me Mad The Swine.

私は 人類に崇高な存在と呼ばれる存在

 

I guess I’m Mad The Swine.

私こそ 崇高な存在

 

I’ve come to save you,

私は キミ達を救いにやって来た

 

Save you.

キミ達を救おう

 

 

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

So all you people gather around.

この世界の尊い子供たちを世界中から集めよう

 

Hold out your hands and praise the Lord.

キミ達の両手を広げて 主を讃えよう

 

 

 

A woke up on the water just as before.

彼は太古の時代と同じように その水面で目覚める

 

I’ll help the meek and the mild and believers and the blind.

私は清らかな民 優しい人 信心深い者 盲人を救うことになるだろう

 

And all the creatures great and small.

大小様々な この地球の全ての生命を

 

 

 

Let me take you to the river without a Ford.

僕がキミ達を浅瀬に連れて行きましょう 自動車を伴わずに

 

Oh, And Then one day, You realize.

Oh, ある日 キミ達も気付くはず

 

You’re all the same within his eyes.

神の視界の外では 我等人類は皆平等な存在

 

That’s all I’ve got to say just like before.

その全てが 僕が以前にも伝えようとしていたこと

 

 

 

They call me Mad The Swine.

私は 人類に崇高な存在と呼ばれる存在

 

I’m Mad The Swine.

私こそ 崇高な存在

 

I’ve come to save you,

私は キミ達を救いにやって来た

 

Save you.

キミ達を救おう

 

 

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

So all you people gather around.

この世界の尊い子供たちを世界中から集めよう

 

Hold out your hands and praise the Lord.

キミ達の両手を広げて 主を讃えよう

 

 

 

Oh, Now.

Oh, 今こそ

 

So all you people gather around.

この世界の尊い子供たちを世界中から集めよう

 

Hold out your hands and praise the Lord.

キミ達の両手を広げて 主を讃えよう

 

Don’t ever fail me.

私の期待を裏切るな

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

I’ve come to save you,

私は キミ達を救いにやって来た

 

Save you.

キミ達を救おう

 

 

 

Oh, Now.

Oh, 今こそ

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

Mad The Swine.

崇高な存在

 

So all you people gather around.

この世界の尊い子供たちを世界中から集めよう

 

Hold out your hands and praise the Lord.

キミ達の両手を広げて 主を讃えよう

 

Hands and praise the Lord.

両手を合わせて 主を讃えよう

 

Praise the Lord.

主を讃えよう

 

I’ll get down on my knees and praise the Lord.

跪いて 主を讃えよう

 

 

 

【 QUEEN デビューアルバム QUEEN 】

【 Mad The Swine からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。