【 2 Lazing On A Sunday Afternoon 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

Lazing On A Sunday Afternoon

ある日曜日の午後にのんびりと

 

 

I go out to work on Monday morning.

月曜日の朝 俺は仕事に向かう

 

Tuesday I go off to honeymoon.

火曜日 俺はハネムーンに出かける

 

I’ll be back again before it’s time for sunny down.

再び戻って来れるだろう 快晴の時期がやって来る前に

 

I’ll be lazing on a Sunday afternoon.

俺は 週末の日曜日の午後にはゆっくりできるだろう

 

 

Bicycling on every Wednesday evening.

毎週水曜日の夕方には サイクリング

 

Thursday I go waltzing to the zoo.

木曜日 俺は近所の動物園にワルツを踊りに行く

 

I come from London Town, I’m just an ordinary guy

俺はロンドンの街からやって来た ごく普通の男だ

 

Fridays I go painting in the Louvre.

金曜日 俺はルーブル美術館に絵を描きに行く

 

 

I’m bound to be proposing on a Saturday night.

私は 週末の土曜日の夜にプロポーズされるに違いないわ

 

There he goes again.

この場面で再び彼が登場

 

I’ll be lazing on a Sunday.

俺は この週末の日曜日にはゆっくりできるだろう

 

Lazing on a Sunday.

ある日曜日にのんびりと

 

Lazing on a Sunday afternoon.

ある日曜日の午後にのんびりと

 

 

 

【 QUEEN A Night At The Opera 】

【 Lazing On A Sunday Afternoon からの引用 】

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。