【 12 She Makes Me ( Stormtrooper In Stilettos ) 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

She Makes Me ( Stormtrooper In Stilettos )

女神が僕を創り出した( 親衛騎士として )

 

 

My love.

僕の愛しい方

 

She makes me.

女神が 僕を創り出した

 

She is my heart.

女神の存在が 僕の心に

 

She is my love.

女神の存在が 僕の愛

 

She is my love.

女神こそ 僕の愛しい存在

 

 

 

I know.

僕は知る

 

I’m jealous of her.

僕は 女神の存在に嫉妬している

 

She makes me need.

女神が 僕の存在を必要としている

 

She is my love.

女神の存在が 僕の愛

 

She is my love.

女神こそ 僕の愛しい存在

 

 

 

Who knows, Who she’ll make me ?

女神が僕の存在を創った方だと 誰が理解しているのだろうか?

 

As I lie in her cocoon.

僕が女神の繭の中で横たわっていたとき

 

And the world will surely heal my ills.

きっと この世界が僕の病を癒してくれるのだろうと

 

I’m warm and terrified.

しかし僕は熱くなって怯えていました

 

She makes me so.

女神が 僕をそう創りました

 

 

 

I know.

僕は知る

 

The day I leave her.

僕が女神から独立した この日に

 

I’ll love her still.

それでも僕は 女神を愛しているのだろうと

 

She is my love.

女神の存在が 僕の愛

 

She is my love.

女神こそ 僕の愛しい存在

 

 

 

 

She knows where my dreams will end.

女神は知っている 僕の夢の終着点を

 

I’ll follow as they grow.

僕が人類の成長と共に付き添います

 

But the world will know.

しかし この世界は思い知るでしょう

 

How long I’ll take.

どれほど永く 僕の歳月が奪われてしまうのかを

 

And if I’m very slow.

そして仮に 僕が間に合わなかったときには

 

She makes me so.

女神が 僕をそう創り変えるのでしょう

 

She is my love.

女神の存在が 僕の愛

 

She is my love.

女神こそ 僕の愛しい存在

 

 

 

【 QUEEN Sheer Heart Attack 】

【 She Makes Me ( Stormtrooper In Stilettos ) からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。