John Lennon | Quiet Peaceful Day

Quiet Peaceful Day

She don't need no shiny diamonds or a fancy car to drive in
She just needs me there beside her on a quiet peaceful day...

 

 

 

 
’80年

DOUBLE FANTASY

わたしが初めて買った
洋楽のアルバム

ハイハイ、わかりました、
と言わんばかりの
Yokoとのラブラブぶりが
お腹いっぱい
伝わってきました


当時中学3年生だった私には
濃厚すぎる
Yokoの♪Kiss Kiss Kissは
人前では聞けなかった


♪Watching The Wheels



♪I'm Losing You ( 2010 Remaster )

今聞くと尚更
にやっ



coffee