仲良くなったお客様 | クレーム対応の極意〜顧客心理を掴む〜

クレーム対応の極意〜顧客心理を掴む〜

まずはコツコツ100記事目標。

こんにちは

 

本日もご覧いただきましてありがとうございます。

 

今回は、ハードクレーマーに続き、逆に仲良くなったお客様についてお話ししたいと思います。

 

電話占い師のかた(女性)とします。

 

電話占い師の方はそもそも電話に慣れているのか、嫌味がなくお話上手でした。

できることとできないことがありますが、

こちらも人間ですから、感じの良い方には何かプラスアルファして差し上げたいなと思うのが人情。

 

瞬時に心を掴む電話占い師さん、さすがでした。

ちなみに長年の売れっ子の方でしたよ!!

 

Hello

Thank you for visiting us today.

This time, following the hard complaints, I would like to talk about the customers with whom I became good friends.

I am a telephone fortune teller (female).

The phone fortune teller was probably used to talking over the phone in the first place, and had no sarcasm and was good at talking.
There are things you can do and things you can't do,
I'm also a human being, so it's humane that I want to give something extra to someone who makes me feel good.

As expected of a phone fortune teller who instantly captured my heart.
By the way, he has been a top seller for many years! !