エジプトは何処へやら泣き笑い

 

退行催眠スタート

 

Kさん:

今から始めます。

(時計は、11:11となっていた。実はこの時期、私は1111という数字を

頻繁に見ていた。ここに来るときも、バスのカードをピッと支払い機にかざすと

残高が1,111円だったびっくり

 

今から自分が青い車に乗って過去へ出発しますよ!車

 

私:

青い車に乗って、どんどん走っています。

空に車が向かって走っていきます。スピードが増していますびっくりマーク

暗い空間にたくさんの星が見えてきました。とてもきれいです。スター

 

Kさん:

本当ですね、とてもきれいですね!

 

私:

えっ!私と同じ光景が見えているんですか?

これって流れ星なのか、自分が星の中に突っこんで進んでいるのかわからないくらい

速いし、きれいです💦

(そのうち私は自分が乗っているものが車ではないことに気づいた。

どうも透明なUFOに乗っていたのだびっくり

そして、そのUFOがものすごい勢いで旋回し始めた。)

 

UFOが旋回して、吐きそうで気分が悪いですガーン

 

Kさん:

大丈夫ですか? いったん退行催眠を止めますか?

 

私:

すみません。そうしてもらえますか。吐きそうです悲しい

 

こうして中断した途端に、部屋のブレーカーがバンと音をたてて落ちた。

部屋が真っ暗になった。それから私の左足の裏からとても強い波動が入って、

頭を横切るとき、ダウンロードするように話かけてくる(^^;)

「我々は、プレディアスプレディアス。あなたと息子は、プレディアス

1111は始まり、始まり。」

 

あっ、この名前は4年前に息子が話していた宇宙人の名前に似ている。

でも私もそうだったのはてなマーク 私は突然で理解出来ずにいた。ガーン

 

そして、今度は右足の裏からとても微細は波動が入ってきた。

このKさんの先生で、もうお亡くなりになっている方だった。

この方は、弟子のセッションに遊びにくると有名らしい。

その微細な波動が頭を横切るときに何やら英語を喋らされていた。

 

それから、私はKさんの体の具合が悪い箇所が緑色の丸い円で見えたので、

Kさんにベットに寝てもらい頭に降りてくるメッセージ通りに手をその緑の

丸い箇所に当てた。そうすると円はみるみる小さくなっていった。

後で判明したが、私が手を当てた箇所は生まれつき悪いところだったそうだ。びっくり

 

たくさんの降りてきたメッセージをKさんに伝え終わったときは、

ぐったり疲れていた。魂が抜ける

 

 

 

★Where is Egypt?

regressive hypnotic start

Miss K:
I'll start now.
(The clock read 11:11. In fact, around this time, I used the number 1111
I watched it often. Even when I come here, if I hold up my bus card to the payment machine,
The balance was 1,111 yen.)

You are going to go into the past in a blue car!



Me:
I'm driving fast in a blue car.
Cars are driving toward the sky. It's getting faster.
I can see many stars in the dark space. It's very beautiful.



Miss K:
It's true, it's very beautiful!


Me:
What? Are you seeing the same scene as me?
So much so that I don't know if this is a shooting star or if I'm plunging into the stars.
It's fast and beautiful 💦
(Before long, I realized that what I was driving was not a car.
Apparently, I was in a transparent UFO.
And the UFO started circling like crazy. )
I feel sick because the UFO is circling and I feel like throwing up.


Miss K:
Are you all right? Do you want to stop regressive hypnosis?


Me:
Excuse me. Would you do that? I feel like vomiting.
 

As soon as we stopped, the circuit breaker in the room went down with a bang.
The room went black. Then a very strong wave came from the sole of my left foot,When it crosses my head, it tells me to download it (^^; )
"We are
Pleiades, Pleiades. You and your son are Pleiades.
1111 means beginning, beginning」

Oh, this name is similar to the alien name my son was talking about four years ago.
But so was I. I was so sudden I couldn't understand.
And now a very fine wave came in from the sole of the right foot.
It was Miss K's teacher who had already passed away.
It seems that this person is famous when she comes to visit her disciple's session. For some reason I was forced to speak English as this minute wave passed through my head.

Then, I saw a round green circle where Miss K's body was not well.
I want Miss K to sleep on the bed, and as the message comes down to my head, I put my hand on that green
I put it on a round spot. Then the circle became very small.
I found out later that the place where I put my hand was her bad by nature.

When I finished delivering a lot of messages to Miss K,
I was exhausted.