★Second episode  ギリシャの続編

 

トイレに行った後、さぁ~続きを!と退行催眠を再び受けることになる。

 

退行催眠のガイドさん:

まずは、扉を想像してください。

目の前に扉が出てきましたか??

 

私:

今度はなかなか扉が出てきません泣き笑い

 

退行催眠のガイドさん:

それでは、鏡でいきましょう!!

どうですか?出てきましたか?

 

私:

あっ! 出てきました! なんかヨーロッパにありそうなバラの飾りが鏡のまわりに

ついている鏡ですあんぐり

 

退行催眠のガイドさん:

それでは、5、4、3、2、1と数えたら、その鏡の中に飛び込んでください。

 

私:

えっ!鏡が割れたら痛そうだけど、わかりました!飛び込んでみます不安

ううっ海のなかですぅ~。すいすいと海中を潜っています。

私、人魚かもしれません。ひらめき

 

退行催眠のガイドさん

そんなことありません! 足をちゃんと見てください。

 

私:

はい。足がありました泣き笑い 金髪の若い女の人でした。とてもきれいな金髪です。

 

退行催眠のガイドさん

名前はわかりますか?

 

私:

はい、エミリーです。(心の中で:なんで名前知ってるんだろう?)

 

退行催眠のガイドさん:

何をしてますか?

 

私:

ギリシャの海でアコヤガイをとっているようです。とても貧乏な家なので、

私がアコヤガイをとって家計を助けているようです。すごく親孝行な娘のようです。

何回も海の底にいっては、アコヤガイをたくさんとって船に投げ入れています。

 

退行催眠のガイドさん

それでは、また5、4、3、2、1と数えたら、あなたの小さい頃に移動します。

今あなたは、何をしていますか?

 

私:

食卓について母が夕食の支度をしています。足が床についていないので、

とても小さい頃のようです。赤ちゃんがベットで泣いています。大泣き

 

退行催眠のガイドさん:

今いる時代のお母さんは、今生の誰ですか?赤ちゃんは、今生の誰ですか?

 

私:

今生の叔母が母です。そして今生の娘が弟です。あんぐり

 

退行催眠のガイドさん:

それでは、また5、4、3、2、1と数えたら、あなたの運命の岐路に移動します。

 

私:

海で犬と一緒に散歩しています。目の前から同じく犬を連れてくる男性がいます。

私たちは、お互い一目ぼれで恋に落ちたようです。

私は、この時代とても美人のようですニコニコ 

(心の声:この時代に美人を使い果たしたのかも~爆  笑

 

退行催眠のガイドさん:

再び5、4、3、2、1と数えたら、またしても運命の岐路に移動します。

 

私:

えっ!また~。

あっ、車に乗っています。主人が運転するクラッシックカーのような車です。

私は後部座席に座っています。運転席の隣には、緑の鳥セキセイインコ黄がいる鳥かごが

置いてあります。

 

鳥が騒ぐので、脇見をして対向車線に車が入り、横転してしまいましたガーン

主人が血だらけで、「お前は後ろの窓から外に出るんだ!」と叫びます。

私は、泣きながら割れた窓から外に出て泣いています。悲しい

エドワード~と何度も主人の名前を呼んでいます~。

(この時、今生の自分も鼻水がビヨ~ンとなり大泣きしていますえーん

主人の魂は、今生の息子です。(自分の息子が過去で旦那だったの?)

 

退行催眠のガイドさん:

落ち着いて、今から5、4、3、2、1と数えたら、また移動します。

 

私:

主人のお葬式です。土に穴を掘って棺を入れるようです。

私は55歳で未亡人になりました。子どももいないので、

一人で生活することになりました。あんぐり

 

退行催眠のガイドさん:

また5、4、3、2、1と数えたら、、あなたの最後の時に移動ます!

 

私:

私、棺の中にいます。88歳で死んだようです。頭上にきれいなステンドグラスの

天井が見えます。私はクリスチャンで、ここは教会のようです。

おばあさんが私に話しかけています。

「88歳で私より先に死んでしまって~、私ももうそろそろ行くから、

あちらで待っててね~。」

 

退行催眠のガイドさん:

その人は、今生の誰ですか?

 

私:

今生も親友のみかちゃんです。今もクリスチャンです(笑)

 

こうして私のギリシャ時代は、幕を下ろしたのだった。

なんと長生き!

 

退行催眠のガイドさん

今から天上界と今生の中間地点にいきます。そこであなたが聞きたいことを

聞いてください。

 

私:

今生の私の役割はなんでしょうか?

どこから聞こえるのか~

「あなたの今生のテーマは子育てと人の役に立つことです。」

 

そこで退行催眠が終わるのだった。

 

なんと始まりから3時間も過ぎていた。すっかり外は暗くなっていた。

私も泣いたり笑ったり忙しかったな~疲れたぁ~💦

 

 

 

★Second episode Continued<Greece (ed.)>

After going to the restroom, she said, "Come on, let's continue! and undergo regressive hypnosis again.

Regressive Hypnosis Staff:
First, imagine a door.
Do you see a door in front of you?



Me:
This time the door doesn't appear easily.


Regressive Hypnosis Staff:
Then, let's use a mirror!
What do you think? Did it come out?


Me:
Ah! It came out! It's a mirror with roses around it, just like in Europe.
It's a mirror with roses around it!


Regressive Hypnosis Staff:
Now, count 5, 4, 3, 2, 1, and then jump into the mirror.


Me:
What? It might hurt if the mirror breaks, but I understand! I'll jump in.
I'm so underwater. I think I might be a mermaid.


Regressive Hypnosis Staff:
That's not true! Look at your feet.

Me:
Yes, I have feet. There was a foot. It was a young blonde woman. A very beautiful blonde.


Regressive Hypnosis Staff:
Do you know her name?


Me: 

Yes, Emily. (How do I know her name in my mind?)
 

Regressive Hypnosis Staff:
What do you do?

Me:
I think I am catching Akoya mussels in the Greek sea. My family is very poor, so I am helping them by catching Akoya mussels. She seems to be a very filial daughter.

Many times she goes to the bottom of the sea, picks up many Akoya mussels, and throws them into the boat.

Regressive Hypnosis Staff:

Okay, five, four, three, three:
Now count again 5, 4, 3, 2, 1, and then move on to your little time.
What are you doing now?


Me:
I am at the dining table and my mother is preparing dinner. My feet are not on the floor, it looks like when I was very little. The baby is in bed and is fussy.


Regressive Hypnosis Staff: 

Who is the mother in this lifetime? Who is the baby in this life?

Me:
My aunt in this lifetime is my mother. And my daughter is my brother.


Regressive Hypnosis Staff:
Okay, count again 5, 4, 3, 2, 1 and you will move to the crossroads of your destiny.

 

Me:
I am walking with my dog on the beach. There is a man who also brings his dog in front of me.
We seem to have fallen in love with each other at first sight.
I am very beautiful in this time period.


Regressive Hypnosis Staff:
Counting again 5, 4, 3, 2, 1, we move again to the crossroads of destiny.


Me:
Eh! Again.
Oh, I am in a car. It is a car like a classic car driven by my husband.
I am sitting in the back seat. Next to the driver's seat, there is a bird cage with green birds.
The bird is making so much noise that I look aside and the car goes into oncoming traffic and rolls over!

 

My husband is covered in blood and says, "You're going out the back window!" I scream.

I cry and cry and cry as I climb out through the broken window.
I call my husband's name over and over again, "Edward!
(At this time, my snotty nose is running and I am crying loudly too)

My husband's soul is my son in this life. 

(My own son was my husband in the past?)

Regressive Hypnosis Staff:
Calm down, now count 5, 4, 3, 2, 1 and then move on again.


Me:
This is my husband's funeral. They are going to dig a hole in the ground and put a coffin in it.
I am 55 years old and a widow. I have no children and I have to live alone.


Regressive Hypnosis Staff:
Count again 5, 4, 3, 2, 1, then move on to your last time!

 

Me:
I am in the coffin; it looks like I died at the age of 88. I see a beautiful stained glass ceiling above my head. I am a Christian and this looks like a church.

An old lady is talking to me. She is 88 years old and died before me - I should be on my way, so please wait for me over there.


Regressive Hypnosis Guide:
Who is that person in this life?


Me:

It's Mika, who is also my best friend in this lifetime. She is still a Christian.

And so my Greek period came to an end.
What a long life!



Regression Hypnosis Guide:
We are now going to the halfway point between the heavenly realm and this life. There you will hear what you want to hear.
Please listen to what you want to ask your Spiritual Guide.


Me:
What is my role in this lifetime?
Where is it coming from?

 

Spiritual Guide: "Your theme in this lifetime will be parenting and helping others."

That was where the regression hypnosis ended.

To my surprise, three hours had passed since the beginning. It was completely dark outside.

I was busy crying and laughing too 💦.