★Second episode 退行催眠エジプト編びっくり

 

私は、ひょんな事から友人の代わりに退行催眠というものを

受けることとなる。予約していた友人が怖くて行けないので

最初にどんなものか代わりに受けてくれ~というのだ。泣き笑い

 

私は、その当時シングルマザーではあるが、これと言って

自分のことで悩むことはなかった。

ただ、子どものことは引き続きわからないままであったあせる

 

退行催眠のサロンの方に、友人のことを正直に話し、

代わりに受けてもよいと快く承諾してもらい

いざ初めての退行催眠を受けることになる爆  笑

わくわく、ドキドキラブラブ

 

そもそもオープンな体質の私は、催眠にすぐ入り込んだ。

 

退行催眠のガイドさん:

今見えている扉を開くと何が見えますか?

 

私:

下半身しか見えてないが、裸足で足首にとてもキラキラした✨

ヤマブキ色の足輪をしています。あっ、腕輪もベルトもしてます。

すべて24金✨のようです。

 

心の声の私:

これって純金✨だから現世では、とても高く売れて大金持ちかも!きゃ~叫び

 

退行催眠のガイドさん:

どこで何をしているかわかりますか?

 

私:

エジプトで鍛冶屋のような仕事をしているようです。金属の先に何か

刻印のようなものがあり、それを火にくべているようですあんぐり

 

心の声の私:

えっ!!私は鍛冶屋だったの???

どうしよう映像が映画のようにはっきり見えているけど、急にトイレに

行きたくなり、集中できなくなってしまった~。

 

私:

すみませんあせる ト…トイレに行かせてもらってもよいですか?泣き笑い

中断してすみません…。汗

 

こうして、私の最初の退行催眠エジプト編は、突然の終わり迎えたのだ~悲しいガーン

 

 

★Second episode Regressive Hypnosis Egyptびっくり

I end up with something called regressive hypnosis 

on behalf of a friend because of a funny thing. 

My friend, who had an appointment, 

was too scared to go, so she asked me

to take what it was first on her behalf.

Although I was a single mother at the time, 

I never had much to worry about.
But I continued to be ignorant of my son

I told the regression hypnosis salon honestly about my friend,
She graciously agreed to allow me to take the session instead.

I was now ready to undergo regression hypnosis for the first time.
I was excited and nervous!

I am an open person to begin with, so I went right into hypnosis.


Regression hypnosis guide: 

What do you see when you open the door you see now? 

Me: 

I only see the lower half of my body, but I see bare feet

and very sparkly ✨ ankles.
I am wearing a golden yellow colored ankle ring. Oh, 

and I'm also wearing a bracelet and belt.
Everything seems to be 24k gold✨.


Me in my mind's voice:

This is pure gold✨ so in this life, 

I could sell it for a very high price and be very rich! Woow~!


Regressive hypnosis guide:

do you know where you are doing

what you are doing?

Me: 

He seems to be working as a blacksmith in Egypt.

Something on the end of the metal.
It looks like an engraving and he is putting it on the fire!



Me in my mind's voice:

What! I was a blacksmith?
What am I going to do, I can see the image as clearly

as if it were a movie, but suddenly I have to go to the bathroom.
I want to go and I can't concentrate anymore~!


Me: 

Excuse me!May I go to the bathroom?
Sorry for interrupting....


Thus, my first regressive hypnosis Egypt session came to an abrupt end.