お金に対しての姿勢、でその組織の本質が分かります。 | あやちゃんのブログ

あやちゃんのブログ

日常の何気ないやり取りの中での感たことをお伝えし皆様方との共有を楽しみたいとおもいます。
ご意見などありましたら どうぞ! お待ちいたしております。感謝

お金に対しての姿勢、でその組織の本質が分かります。

NEW!

テーマ:

USA Raelian Movement

 

@Rael_usa

 

Many religions ask their members to give away everything they have, because it doesn’t make them happy. 

We don’t say that, the Raelian teaching is better. 

We suggest to keep everything, but to make sure to not make it the reason of their happiness. 

Giving away is good, but it’s also good to have a big house, it’s good to have a lot of money, if it isn’t what makes you happy.

It’s good to be rich, it can give you the power to give to other people. 

How can we help the poor people of the world if we are poor ourselves? 

There is nothing wrong with being rich, what is wrong is to make your money the only source of your happiness. 

 

Maitreya Rael

 

多くの宗教は、信者に持っているものをすべて与えるよう求めます。なぜなら、それでは幸せになれないからです。

 

私たちはそうは言いません。ラエリアンの教えのほうが優れています。

私たちはすべてを持っておくよう提案しますが、それが幸せの理由にならないよう念を押します。

与えることは良いことですが、大きな家を持つことも、たくさんのお金を持つことも良いことです、それがあなたを幸せにするものでないのであれば。

金持ちであることは良いことです。それは他の人たちに与える力を与えてくれます。

私たち自身が貧しいのであれば、どうして世界の貧しい人々を助けることができるでしょうか。

金持ちであることは何も悪いことではありません。お金だけが幸せの源になることが間違っているのです。

 

マイトレーヤ・ラエル

:

 

カトリック教会=何よりもカネと金を愛す

 

 

 

AD

 

ラエリアンムーブメント:”前の”アジア大陸代表のブログさんをフォロー