人に危害を加えないこうもり・蝙蝠からのご愛さつ。 | あやちゃんのブログ

あやちゃんのブログ

日常の何気ないやり取りの中での感たことをお伝えし皆様方との共有を楽しみたいとおもいます。
ご意見などありましたら どうぞ! お待ちいたしております。感謝

 

人に危害を加えないこうもり・蝙蝠からのご愛さつ。

NEW!

テーマ:

Rael Maitreya

· 

コウモリの画像のようです

Aurore Claude

 

Hi, I'm a little bat.
I don't suck blood and I certainly don't want to get stuck in your hair.
If I were to accidentally enter your house, please don't hit me with cricket bats and brooms,
it really hurts and I'm so scared. 
It was an accident, I didn't want to scare you. 

If I have to land on the ground,
I won't be able to get up, I will need your help.
Just use a towel and take me outside, I'll fly away immediately, I promise.
I eat mosquitoes and many other insects.
Our homes are being dismantled for more buildings and we have few places to go. 
So if I accidentally fly out in yours, turn on your interior light and
leave the exterior light off with the door open, I'll be out in a flash.
Kind regards, your harmless little bat.

 

こんにちは、私は小さなコウモリです。

血は吸わないし、あなたの髪にくっつきたくもない。

もし私がうっかりあなたの家に入ってしまったら、

クリケットのバットやほうきで叩かないでね。 

本当に痛くてとても怖いので。

たまたまそうなったの。怖い思いをさせるつもりはなかったんです。 

もし私が地面に着陸しなければならない場合、

もう立ち上がれないから、あなたの助けが必要なの。

タオルを使って外に連れて行ってくれれば、すぐに飛んでいくよ、約束する。

蚊を食べ、他の虫もたくさん食べるよ。

私たちの家はビルを建てるために解体されつつあり、行き場がほとんどない。 

だから、もし僕がうっかり君の家に飛んで入ってしまったら、君の家の中の電気をつけて、ドアを開けたまま外の電気を消しておいてくれれば、僕はあっという間に出て行くよ。

よろしく、あなたの小さな無害なコウモリです。

 

 

 

AD

 

ラエリアンムーブメント:”前の”アジア大陸代表のブログさんをフォロー