辻口シェフとイベント | パティシエ 柴田武ブログ

辻口シェフとイベント

We had special event Chef Tsujiguchi and me at his shop. We prepared some limited items for our fans. (Special pastry box, Chef Tsujiguchi curry rice, my Valencia Paella)

Many people had wonderful time  and fun with us.




シルバーウィーク最終日、辻口シェフとのフェスを開催しました。




沢山の我々のファンの方々が集まり楽しいイベントとなりました。




辻口シェフはアッシュカレー、私はパエリア。そして2人のギフトボックスなどお客様は楽しんで頂きました。





セントラルガーデン、JRさんのご協力で素晴らしい時間を演出できました。



有難うございますラブ