ヴァレンタインズデイスペシャル、シェネル直筆サイン入りCDアルバムを3名様にプレゼント! | シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba

シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba

シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba



so its valentines day all over again! and i wish that all of you will have an amazing day!! with your boyfriend or girlfriend, husband or wife and even friends who are single and want to celebrate love!! its a day of love!! enjoy and eat loads of chocolates and drink lots of champagne hahahaha i hate champagne haha

here are some pics of my amazing husband and I. This is our first V'day together as a married couple and i am so excited.. it feels kinda different but not really hahaha .. stay tuned for more on our awesome vday tomorrow.. i cant wait to tell you all about it..

VALENTINES DAY SPECIAL: leave a comment about your awesome valentines day story, and i will pick 3 winners who will receive a signed copy of my BEST SONGS album!! i can't wait to read about your special day!!!!!


Love Che'nelle


さて、またヴァレンタインズデイがやってまいりました!彼氏、彼女、旦那さん、奥さん、それに愛をお祝いするシングルのお友達、みーんながすばしい日を過ごしてる事を願ってるよ!!ラブラブ
これは愛の日!ドキドキ
楽しく過ごして、たくさんのチョコレートを食べて、たくさんのシャンパン飲んで、はははは笑。
っていうか、私はシャンパン好きじゃないけどね はは笑。


いくつか私と私のすばらしい旦那さんとの写真を載せますーニコニコ
今回は私たち結婚後初のV'dayなので、とっても楽しみにしてるんだーラブラブ!
ちょっと気分違うかな。。。うーん、ぶっちゃけ、そうでもないね ははは笑
明日の私たちの最高のV’dayに何が起きるかお楽しみに。。。
あーーみんなに全て教えるの待ちきれないーー!

ヴァレンタインズデイ スペシャル: みんなの素敵なヴァレンタインズデイのストーリーをコメント欄に残してくれたら、そこから私のお気に入りストーリーを3つ選んで3名の方に私の直筆サイン入り " BEST SONGS " アルバムをプレゼントします!
みんなのスペシャルな日について読むのが待ちきれない!!



                              ラヴ   シェネル











https://www.youtube.com/watch?v=dgrLSz1S8nk