My beautiful hometown!! | シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba

シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba

シェネル オフィシャルブログ「Che'Nelle World」Powered by Ameba

Hey everybody!

I would like to share my beautiful hometown with you!
I spent my Christmas and New Year's holiday here .
This is where I was born.. Kota Kinabalu, Sabah ! Malaysia !
We ate A lot of food ..spent a lot of time on the beach ..
And on New Year's night we watched the fireworks..
I miss it there already.
I recommend my hometown to anyone wanting to have a great holiday!!
Go and bring your family!!
And if I'm there I can show you Malaysian style omotenashi! Hahahaha!!!
i hope that everyone has started their 2014 with great excitement!!




みんなーー!

私のキレイなホームタウンをみんなに紹介します!
私はクリスマスと新年をここで過ごしたよー
コタ ケナバル、サバ、マレーシア!ここで私は生まれました。
いっぱい食べて、、、ビーチでたくさんの時間を過ごしたよ。
そして花火を新年の夜に見たの。。。打ち上げ花火
あーもうあの場所が恋しいです。。しょぼん
いい休日を過ごしたい人は、私のホームタウンをお勧めー!!
家族を連れて行っちゃえ!!
もし私がそこにいたらマレーシアスタイルのオモテナシを披露します ははは笑!
みんながちょーエキサイティングな2014年の始まりを過ごしたことを願ってるよ!