Hi everyone ! \(^o^)/
How are you ?
I'm fine ◎
Today I was studying English for English conversation school \(^o^)/
It 's very fun ♪ I love this time ◎
If I can speak english very well
I want to pray the guitar and singing song
というわけで、
語学力を、伸ばそうと
本当に英会話スクールに
入りました~ん\(^o^)/
きゃほーーーーーーいっ
世界がひろがっていくー。
すばらしいね!
まいにち たのしくて
そして、そして、
そしてー!
my boyfriend (*^^*)
I love him ~
From Oct 18th
He always make me happy.

名古屋港水族館行ったり、

はちみつのお店行ったり

朝から、浅間神社の階段登ったり、

山も登った!\(^o^)/
始発の電車に ゆらゆら揺られてね、(笑)
ちょー楽しかった★

つぎは どこ行くのっかな~\(^o^)/