ハワイ80日目 My 80th day in Hawaii | シェフ宅にホームスティ☆ハワイ

ハワイ80日目 My 80th day in Hawaii

Aloha Im Natsumi.

 

 

 

 

 

Today I stayed home and wrote blogs that I have been wanting to finish while guests went
out to the water park and to the sea.

今日はゲストの達がウォーターパークに行ったり、海に行ったりしている間に
私は家で溜まったブログを書いていました(笑)

 

After that I asked Sho to massage me. 

He was also resting at home.

そして出かけず家で休んでいた翔くんにマッサージをしてもらいました。

 

I was hearing from him before that he is good at massaging.

マッサージが得意だということは前からきいていました。

 

He studied massage by himself and seemed quite confident.

彼は独学でマッサージを勉強し、かなり自信があるようでした。

 

When he massaged me, it hurt!

いざ、やってみると痛い!

 

He told me he is not really pushing hard.

全然押してないんだけどと言われたのですが、

 

I do not know if my shoulder is very stiff or
I am tired,

私の肩が凝り固まっているのか、

疲れているのか分かりませんが、

 

Anyway it hurt. LOL 

とにかく痛かったです(笑)

 

I want him to learn a massage that does not hurt me ...haha

痛くないマッサージを彼には学んでほしいと思っています(笑)

 

Chiemi is a professional massage therapist.

ちえみさんはプロのマッサージ師です。

 

I have not received Chiemi's massage yet,

私はまだちえみさんのマッサージを受けたことがないのですが、

 

I certainly want Sho to learn from Chiemi.

是非ちえみさんの技術を翔くんには受け継いで欲しいと思います。

 

 


 

Now Natsumi Chatsumi is looking for someone to help me in farming and preparing for homestay business.

Natsumi Chatsumi では今農作業やホームステイの準備を手伝ってくれる人を募集しています。

 

I have created my website and facebook page.

ホームページ、Facebookページ作っています。

HP:https://natsumichatsumitea.wixsite.com/cddv

Facebook page:https://m.facebook.com/NatsumiChatsumi/

 

 

If you are interested, please email me.

興味のある方はこちらまで。

NatsumiChatsumiTea@gmail.com