ハワイ71日目 My 71st day in Hawaii | シェフ宅にホームスティ☆ハワイ

ハワイ71日目 My 71st day in Hawaii

Aloha I’m Natsumi.

 

 

 

 

 

 

 

 

I posted the photoes on Facebook before.

私はこの前に1つの写真をFacebookに載せました。

 

Captioned "Do not eat !!" LOL 

Dont eat!!(食べないで~!)という言葉を添えて。(笑)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Then I got 60 likes on Facebook.

するとFacebookのいいねが60までされたんです。

 

Even I write blogs everyday I can not get that much likes. LOL 

私が毎日ブログを書いてもそんなにいいねされません(笑)

 

I thought people hit like buttons to interesting posts ...! 

いいねされるのは面白いものなんだ!と思いました。

 

Funny things are easy to spread to everyone.

面白いことはみんなに伝わりやすい。

 

I learned one thing.

私は一つ学びました。

 

Such intention is hidden in the we had watermelon eating contest of the party before this and the Ninin-baori

(two people, one puts the arms around the other from behind and covered so that he/she cannot see. Then he/she acts as the others arms).

この前のパーティのスイカの早食いや二人羽織もそういう意図が隠されています。

 

 

 

 

 

 

 

 

Recently I also am posting interesting images on the blog.

最近私がブログに面白い画像を載せるのもその理由です。

 

I like pleasing people and doing interesting things.

私は人に喜んでもらったり、面白いことをするのが好きです。

 

I began to think recently that it is okay to be myself. 

もっと素の自分を出していけばいいんだと最近思う様になりました。

 

I came to Hawaii and met various people and I was able to realize various things.

ハワイに来て色んな人と出会ったおかけで色んな事に気づくことが出来ました。

 

I feel that I am laughing more than when I came to Hawaii first.

今はハワイに来た当初よりも笑えている気がします。

 

I would like to create a world like Casa Della Dolce Vita in Wakayama.

和歌山にもCasa Della Dolce Vita

の様な世界を創っていきたいです。

 

 

Now Natsumi Chatsumi is looking for someone to help me in farming and preparing for homestay business.

Natsumi Chatsumi では今農作業やホームステイの準備を手伝ってくれる人を募集しています。

 

I have created my website and facebook page.

ホームページ、Facebookページ作っています。

HP:https://natsumichatsumitea.wixsite.com/cddv

Facebook page:https://m.facebook.com/NatsumiChatsumi/

 

 

If you are interested, please email me.

興味のある方はこちらまで。

NatsumiChatsumiTea@gmail.com