$cargo official blog powered by ameba-並木


■ 第七章 : Winter Song


"冬のうた"



I am looking out the corner of my eye Reflecting
またなんにもない部屋のすみっこをずっと見てたよ...

How long it's been since I said goodbye and you walked away from me
私が"さよなら"を言ってからどれくらい経ったんだっけ?

Early winter has taken its toll
季節は冬の始まりを告げたけど

When the spring melts away the snow
また春が来て雪を溶かすように

Will it take away my mistakes
私の過ちも拭い去ってくれないかな、と思ってる...

Now at night see the cold surrounds me
毎日夜になると寒さが増していって

I can't get no sleep oh
眠れない夜が続く

Try to hide, put aside  The emotions
めんどくさい感情のことなんて、考えないようにしてたけど

but my mind keeps on running
でも結局想いだけが駆け巡るよ


*
Cause every moment without you feels like its forever
あなたがいないこの瞬間は、永遠に続く虚無に感じる

and I just can't wait for us to be tonite
この夜の寒さも、1人でいることを拒んでるみたい

Just like the air that I am breathing
私を取り巻くこのなんでもない空気みたいに、

The breeze that I am feeling,
ただ息をするように自然にあなたを感じてた

You fill me with life can't get enough
あなたで満たされていた日々は、他の何かで埋めることはできない

All through the stormiest weather With you through whatever
たとえ嵐の夜だったとしても、何が起こったとしても

I will be right there by your side
あなたのそばにいるだけで安心できた

No other way of explaining
言葉にすると安く感じてしまうよね

I'm anticipating
でも、私は今も、もう戻らない愛を待っている...

For seasons to change, come back to me
また季節が戻ってくるみたいに

Come back, come back to me
あなたがほしい







■ 第八章 : Star Sign


"空に輝く星座みたいに"


Oh, wrapped in your embrace
あなたの温かさに抱擁されて

You take me to a whole new different place
あなたがいざなってくれる場所は...


Past the Milky Way and stras at night
満天の星空と天の川を越えて

Past the darkness in this space now
宙の暗闇さえも飛び越える

I can feel my heart is beating, oh
今胸の鼓動の高鳴りを感じながら

I was so broken 'til I saw your face
あなたに出会うまでずっと秘めていた傷が

Healed all wounds I felt inside
癒されていくのを感じる

When you whisper in my ear tonight
もしあなたが耳元で愛をささやいてくれたなら

My body shines like burning light
私の中のなにかが輝きだすの

I can feel the magic oh
それは魔法にかかる瞬間...

I was so lost untill I realize
ずっと迷いながら歩いてきたけど

You are what I've been waiting for
あなたこそ私がずっと待ち続けていたものだってわかった

I just wish on that shooting star
だからただ流れ星に願いをかけるの


*
You've got to show me that you love me
私を愛してると示してほしい

C'mon and tell me that you need me
私が必要だといってほしい

I know there's countless stars in the sky
夜空には幾千もの星がまたたいているけれど

But I want to be, the only one for you out here
私はあなたにとってただひとつでありたい

Can't believe I am falling
こんな風に感じるなんて信じられない

When I'm with you, there's no denying
あなたといると私の全てが肯定されて

You got me hooked and I can't stop smiling
いつでも前向きで笑顔になれる

You got me hypnotized
それはまるで魔法みたいで...

I want to be your only MARS
私はあなたにとって唯一の星でいたいって思ってる