**Savoring My Favorite Foods Before Leaving 
Japan**

As I prepare to leave Japan for another 
modeling assignment abroad, I find myself
 indulging in all the foods I love most. Tonight,
 it was sushi—my absolute favorite. I headed to 
Sagami in Tsukiji, and wow, the sushi was simply 
incredible.

The evening began with a delightful array of 
appetizers: tender taco, flavorful abalone, and 
succulent eel. Each bite was a reminder of why 
I adore Japanese cuisine. The sushi selection 
was nothing short of extraordinary. The shinko 
and tuna were perfection, but it was the sea 
urchin that truly stole the show—its rich, buttery 
taste was out of this world.

I've been strict with my diet, getting ready for 
a swimwear shoot, and this meal felt like the 
perfect reward. I'm full, satisfied, and content,
 knowing that these flavors will linger with me 
until I return to Japan.

Love you,  
Caiya

こちらが日本語のブログです:

---

**日本を離れる前にお気に入りの食べ物を堪能**

海外でのモデルの仕事に向けて、日本を離れる前に大好きな食べ物を存分に楽しんでいます。今夜は私の大好物、お寿司。築地のさがみに行ってきましたが、本当に素晴らしいお寿司を堪能しました。

まずは前菜から。タコ、アワビ、そしてウナギの絶品が並びました。一口一口が、私がなぜお寿司を愛しているのかを再確認させてくれる瞬間でした。新子とマグロは完璧で、そして何よりもウニ、その濃厚でバターのような味わいが最高でした。

水着の撮影に向けて、ずっとダイエットに励んできましたが、この食事は完璧なご褒美となりました。満足して、幸せな気持ちでいっぱいです。また日本に戻ってくるまで、この味が私の心に残り続けることでしょう。

愛を込めて
カイヤ