A Memorable Meeting at Amona Restaurant


I recently had the pleasure of visiting Amona 

(天のや) restaurant in Azabujuban, Tokyo, for

 a meeting about a children's charity event.

 To my delight, Mr. Masakazu Okabe, the 

world-famous

 soccer dribbler, (dribbler designer) was there, 

along with May, who is in charge of the 

Paralympics and runs a 

horse therapy program in Awaji. It was truly 

inspiring to be surrounded by individuals who 

share my passion for helping children in every 

aspect of their lives.


During our meeting, I had the best egg sandwich 

of my life. The egg was smooth, juicy, and unlike 

any other I have ever tasted. We also enjoyed

 fluffy and delicious okonomiyaki, filled with 

goodness.


For dessert, we were treated to Japanese 

sweets: rice cakes (mochi) with sweet red 

beans (zenzai) and kinako powder.


 It was truly amazing, a must-try at least once 

in a lifetime.


http://amano-ya.jp/

Love,

Caiya


天のやレストランでの思い出


最近、東京の麻布十番にある天のやレストランで、子供の慈善イベントについてのミーティングをしました。世界的に有名なサッカードリブラーの岡部 将和さんや、パラリンピック担当で淡路島で馬療法を運営しているメイさんもいらっしゃいました。子供たちを支援することに情熱を持つ皆さんとお会いできて、本当に感激しました。


ミーティングの間に、生涯最高の卵サンドイッチをいただきました。その卵は滑らかでジューシーで、今まで食べたことのないものでした。また、ふわふわで美味しいお好み焼きも楽しみました。


デザートには、餅と甘い小豆(ぜんざい)ときな粉をいただきました。

本当に驚くほど美味しく、一生に一度は

食べるべき逸品です。

http://amano-ya.jp/


愛を込めて、

カイヤ