Embracing the World Through Shared Smiles


Traveling for work has become a significant part

 of my life. It’s a constant adventure, filled 

with new places to see and interesting people 

to meet. Despite my initial shyness, I've found 

that a warm smile and a shared laugh can 

transform any encounter, making each day 

uniquely special.


One of the highlights of my travels is 

experiencing the cuisine. In Lebanon, I've 

discovered two culinary treasures that I can't 

get enough of. First, there's the Lebanese soup,

 a delightful dish made with beans and a splash 

of lemon. It's incredibly tasty and comforting, 

especially after a long day.


Then, there's the Lebanese cake, a masterpiece 

made with pistachios. This cake is not only 

delicious but also fluffy and light, leaving you 

with a lingering sense of sweetness and delight.


Each journey, with its challenges and rewards, 

continues to shape me. And every meal, every 

laugh, and every new friendship makes this 

nomadic lifestyle truly extraordinary.


Have a truly amazing day.


Love,

Caiya


笑顔を共有して世界を受け入れる


仕事での旅行は私の生活の重要な一部となりました。常に新しい場所を見て、興味深い人々と出会う冒険の連続です。最初は恥ずかしがり屋の私ですが、温かい笑顔と共有する笑いがあれば、どんな出会いも特別な一日に変わります。


旅行のハイライトの一つは、各地の料理を体験することです。レバノンでは、二つの美味しい料理に出会いました。まず、レバノンスープ。豆とレモンが使われたこのスープは、とても美味しくて、一日の終わりにぴったりの一品です。


そして、レバノンケーキ。ピスタチオを使ったこのケーキは、ふんわりと軽く、口の中に甘さが広がります。


それぞれの旅は挑戦と報酬に満ちており、私を成長させ続けています。そして、毎回の食事、笑い、新しい友人との出会いが、この遊牧民のような生活を本当に特別なものにしてくれます。


素晴らしい一日をお過ごしください。


愛を込めて、

カイヤ