**Spicy and Hot: Just the Way I Like It**


Today was a culinary adventure in my kitchen!

 We marinated chicken in a fiery hot sauce 

overnight, ensuring every bite would be packed 

with bold, spicy flavors. Accompanying this 

delicious dish was buttered black pepper rice, 

adding a rich, savory contrast to the heat.


We didn't stop there. Homemade salsa and 

guacamole brought fresh, zesty notes to the

meal, creating a perfect balance of flavors. 

Every bite was a delightful explosion of taste – 

I absolutely loved it.


In fact, I loved it so much that I asked for the 

same meal tonight. However, to my surprise,

 I was told we’d be trying something different.

 While I’m a bit disappointed, I’m also excited to 

see what new, spicy creation awaits. Stay tuned 

for another exciting dinner adventure!

Thanks Zion…

Love you

Caiya


**辛くて熱い:私の好みそのまま**


今日は私のキッチンで料理の冒険がありました!一晩かけて激辛ソースに漬け込んだ鶏肉を作りました。一口ごとに力強く、スパイシーな味わいが詰まっています。これに添えたのは、バターと黒胡椒で風味を引き立てたご飯。辛さに対する濃厚で風味豊かな対比が素晴らしいです。


それだけではありません。自家製のサルサとグアカモーレが、フレッシュでピリッとしたアクセントを加え、味のバランスを完璧に整えました。一口ごとに味覚の爆発があり、とても満足しました。


実際、あまりにも気に入ったので、今夜も同じ料理をリクエストしました。しかし、驚いたことに、今夜は別の料理を試すことになりました。少し残念ですが、新しい辛口の創作料理が楽しみです。次のディナーの冒険にご期待ください!

ザイオン、ありがとう


愛をこめて、カイヤ