**A Heartwarming Call from Stone During Lunch**


Yesterday, during a healthy business meeting at 

Bondi Cafe, my African grey parrot, Stone, 

decided to call me wanting to play peek-a-boo. 

It was the best phone call of the day! Being away 

from my pets while traveling is very hard, but I 

call them every day to talk. The joy of seeing 

them when I return is overwhelming, and the 

tears flow when I leave. I love them so much; 

their beautiful energy is indescribable.


For lunch, I enjoyed an açai bowl followed by a 

refreshing green smoothie, and indulged in 

some hot banana bread fresh from the oven. 

My meeting person had a rice dish and 

cheesecake. It was a great meeting and a 

wonderful day overall.


Have an amazing day!


Love,  

Caiya





**ランチ中の心温まるストーンからの電話**


昨日、Bondi Cafeでの健康的なビジネスミーティング中に、私のアフリカン・グレー・パロットのストーン

ちゃんが電話をかけてきて、「いないいないばあ」をしたいと言ってきました。それは一日の中で最高の電話でした!旅行中、ペットと離れるのはとても辛いですが、毎日電話して話しています。帰って彼らに会う喜びは圧倒的で、離れるときは涙が流れます。彼らのことが大好きで、美しいエネルギーは言葉では言い表せません。


ランチには、アサイーボウルを楽しんだ後、リフレッシュできるグリーンスムージーを飲み、焼きたてのバナナブレッドを堪能しました。ミーティング相手はライスディッシュとチーズケーキを食べていました。素晴らしいミーティングで、全体的に素晴らしい一日でした。


素晴らしい一日をお過ごしください!


愛を込めて、  

カイヤ