"An Evening of Shakshouka Enjoyed 

with My Son、Zion.


After a hot day of modeling, spending the

 evening cooking with my son was a wonderful

 way to unwind. Ever since he was a child, he 

has always enjoyed being in the kitchen with me. 

Those early days of stirring, mixing, and tasting 

have turned him into an exceptional cook who 

can create dishes from almost any cuisine. 

Tonight, we decided to make Shakshouka together. This flavorful and vibrant North African dish, 

with its rich tomato base and perfectly poached 

eggs, brought a delicious and satisfying end to 

our day. Sharing this cooking experience reminded me of how much joy and bonding time we’ve 

shared over the years in the kitchen.

Love you 

Caiya


親子で楽しむシャクシュカの夜、ザイオン


暑い一日のモデル作業の後、息子と一緒に料理をするのは素晴らしい時間でした。彼は子供の頃からずっと私と一緒に料理をするのが好きで、その経験が彼をあらゆる国の料理を作れる素晴らしい料理人に育てました。今夜は一緒にシャクシュカを作ることにしました。この豊かなトマトベースと完璧にポーチされた卵が特徴の北アフリカの料理は、私たちの一日を美味しく満足のいくものにしてくれました。この料理の体験を共有することで、これまでキッチンで共に過ごしてきた楽しい時間を思い出しました。

愛をこめて、

カイヤ

---