Day Two in Japan: A Culinary Evening 

with My Son, Zion. 


My second evening in Japan was nothing short 

of magical, thanks to my son's (Zion) amazing 

cooking. 

As a lover of Japanese cuisine, I was thrilled 

by the delicious meal he prepared:


- Daikon

- Natto

- Miso soup

- Raw tuna


These dishes not only tasted incredible but 

also made me feel great. My skin is glowing, 

and I have so much more energy. I went to the 

studio with a smile on my face, feeling the love 

and care put into every dish.


Family time, especially over a home-cooked meal

, is the best. I'm grateful for these moments 

and the joy they bring.


All the love,

Caiya 


 日本での二日目:息子の料理の夜


日本での二日目の夜は、息子(ザイオン)の素晴らしい料理のおかげで魔法のようなひとときでした。日本食が大好きな私にとって、彼が用意してくれた美味しい食事は感動的でした。


- 大根

- 納豆

- 味噌汁

- 生マグロ


これらの料理は美味しいだけでなく、体調も良くしてくれました。肌は輝き、エネルギーも増しています。スタジオに笑顔で向かうことができ、料理に込められた愛情を感じました。


家族との時間、とくに手料理を囲むひとときは最高です。この瞬間と、それがもたらす喜びに感謝しています。


愛を込めて、

カイヤ