フムスとピタパン/Hummus and pita


子羊/lamb


“Discovering the Heart of Syrian Cuisine: 

A Journey Through Flavors and Culture"


Recently, I had the pleasure of indulging in 

authentic Syrian food, and it was an unforgettable 

experience. The highlight was the hummus—

silky, rich, and perfectly balanced with hints of 

lemon and garlic. Paired with warm pita bread 

and an array of fresh vegetables, each bite was 

a celebration of flavors. The depth and warmth 

of Syrian cuisine captivated my taste buds, 

leaving me eager to explore more of this 

incredible culinary tradition.

Lastly, the charm of Syrian cuisine isn't just about the food. It's the atmosphere, the Arabic music, the smell of spices, and the warmth of the people—all of it together creates an unforgettable experience. I absolutely love it.


Love you

Caiya


シリア料理の心を探る:味と文化の旅


最近、シリア料理を食べる機会がありましたが、それは忘れられない経験でした。特に印象に残ったのはフムスでした。絹のように滑らかで、レモンとニンニクの風味が絶妙に調和していました。温かいピタパンや新鮮な野菜と一緒に食べると、一口ごとに味の祝宴が広がりました。シリア料理の深みと温かさに魅了され、さらにこの素晴らしい料理伝統を探求したいと思いました。

最後に、シリア料理の魅力は食べ物だけではありません。アラビック音楽が流れる雰囲気、スパイスの香り、人々の温かさ—すべてが一体となって素晴らしい体験を作り出しています。そんなシリアの魅力に心から惹かれています。


愛してる

カイヤ