Masakazu Okabe and Caiya

岡部将和さんとカイヤ


Recently, I had the incredible honor of having 
dinner and a chat with Masakazu Okabe, also
 known as the "Dribble Designer."

From the moment we sat down for dinner, I 
could tell that Okabe is an incredibly genuine 
and down-to-earth person. Despite his worldwide 
fame, he is humble and treats everyone with
 kindness and respect. Our conversation flowed 
easily, covering various topics and giving me a 
glimpse into his thoughtful and sincere nature.


He also shared candidly about the hard work 
and failures behind his success. His openness 
and humility made a lasting impression on 
me, reinforcing the importance of dedication 
and perseverance in any endeavor.

Finally, we took some photos together and 
exchanged contact information. Meeting Okabe 
was an inspiring experience that I'll cherish.
His authenticity and warmth left a profound
 impact on me, reminding me of the value of 
being genuine and kind in all our interactions.

Thank you Masakazu Okabe

Have a great weekend 
Caiya


### 素晴らしい出会い:ドリブルデザイナー岡部将和さんとの晩餐

最近、ドリブルデザイナーとして知られる岡部将和さんと一緒に夕食をし、お話するという素晴らしい機会に恵まれました。

夕食の席に着いた瞬間から、岡部さんが非常に誠実で親しみやすい人であることが分かりました。彼は世界的に有名でありながらも謙虚で、誰に対しても親切で思いやりのある態度を取ります。私たちの会話は多岐にわたり、彼の思慮深く誠実な人柄が垣間見えました。

岡部さんは、成功の裏にある努力や失敗についても率直に話してくれました。彼の開かれた姿勢と謙虚さは私に強い印象を与え、どんな取り組みにおいても献身と忍耐が重要であることを再認識させてくれました。

最後に、一緒に写真を撮り、連絡先を交換しました。岡部さんとの出会いは非常に刺激的で、これからも大切にしたいと思います。彼の真摯さと温かさは私に深い感動を与え、誠実で親切であることの大切さを改めて思い出させてくれました。

岡部将和さん、本当にありがとうございました。

いい朱鞠で
カイヤ