"Oops, Wrong Guy: My Hilarious Love Saga 
as I Travel the World"

In the rollercoaster ride of love, I've somehow
 mastered the art of picking the wrong leading
 man. Picture this: amidst the glitz of my travels
 I'm swept off my feet by a smooth-talking 
charmer, only to realize he's more talk than 
action – like a salesman with a flashy pitch but 
no product, if you catch my drift. Oh, that was
 my life, LOL.

As a model navigating the globe, I've strutted 
through cities and sauntered through cultures, 
encountering an eclectic mix of potential suitors. 
However, in my pursuit of romance, I've 
sometimes inadvertently slipped into the 
 masculine role of provider and protector,
 but that's in the past." I want my feminine
Power to shine . I want to feel protected and 
provided for while also having freedom to 
pursue my dreams. 

Yet, amidst the laughter and the mishaps, there's
 always a silver lining. Through my misadventures, 
I've come to appreciate the genuine intentions 
of real gentlemen – the ones who not only talk 
the talk but also walk the walk.

So here's to my uproarious journey through 
love, where wrong turns lead to good laughs 
and valuable lessons learned. Here's to realizing 
that actions speak louder than words and to 
reveling in the delight of being loved by someone 
who simply wants to see me smile – no hidden 
agendas or flashy sales pitches needed.
Been there, done that.

"And amidst the chaos of romance, remember,
 there's always room for laughter in love. 
Never give up on love; your person is out 
there somewhere." 
The search continues lol


Listening carefully to the B.S. lol

"B.S.を注意深く聞くんだよね(笑)"

Starting to believe the B.S. lol

Look at the eyes

"B.S.を信じ始めちゃった(笑)目を見てごらん"


Oops Again!!!  only words and no actions!!!!

"またやっちゃった(笑)言葉だけで行動がない!!! 



あれっ、間違った相手!? 世界を旅する私の愉快な恋の物語」

愛のジェットコースターに乗っている私は、なぜかいつも間違った相手を選んでしまうようです。こんな感じですよ:旅の輝きの中で、滑らかな話術の持ち主に惹かれ、しかし結局は言葉だけで行動が伴わない、まるで派手な宣伝でもしているかのような男性に騙されることがあります。私の人生、笑えますね、笑。

世界を旅するモデルとして、都市の中を歩き回ったり、さまざまな文化に触れたりしてきました。でも、ロマンスを追求する中で、提供者と保護者という関係において、私は男性的な役割を果たすこともありました。でも、それは過去のことです。女性は安心や安全を感じません。男性らしさは自然に出てきます。女性力を輝かせたいのです」 私は守られ、サポートされたいだけでなく、夢を追う自由も欲しいのです。


しかし、笑いとハプニングの中には常に希望があります。私の波乱万丈の体験を通じて、本物の紳士の真意を理解しました。彼らは言葉だけでなく行動も伴います。

こうして、笑いあり、学びありの愛の騒々しい旅に乗りながら、誤った方向転換が良い笑いと貴重な教訓をもたらすことを願います。言葉よりも行動が大事であり、ただ私の笑顔を見たいと願う人に愛される喜びを満喫することを願います。隠された動機や派手なセールストーンは必要ありません。そんなことは経験済みです。

ロマンスのカオスの中でも、愛にはいつも笑いの余地があります。決して恋を諦めないでください。あなたの人はどこかにいます。探し続けましょう!

May your day be filled with lots of love
Love you
Caiya