Love airports so much…

In the quiet moments before boarding, as I sat 

amidst the throng of travelers, I reflected on the 

journey that brought me to this point. Waiting to 

board this airplane wasn't just about getting from 

one destination to another; it was a metaphor for 

my life's journey.


There were delays and detours, moments of 

uncertainty and frustration. But through it all,

 I learned the power of patience and resilience.

 Each delay was an opportunity to pause, to 

reflect, and to grow.


As I watched the bustling airport around me, 

I couldn't help but marvel at the diversity of 

humanity. Each person with their own story, their

 own struggles, their own dreams. It reminded 

me that we're all on this journey together,

 navigating the highs and lows of life.


And as I finally boarded the plane, I felt a sense 

of peace wash over me. Whatever awaited me 

at my destination, I knew I was ready. Ready to 

embrace the challenges, ready to savor the 

moments of joy, ready to keep moving forward,

 one step at a time. Because in the end, it's not 

just about reaching the destination; it's about 

the lessons learned and the memories made 

along the way.

飛行機に乗る前の静かな瞬間、旅行者の群れの中で座っている間に、私は私をこの地点に導いた旅のことを考えました。この飛行機に乗るのを待つことは、ただ1つの目的地から別の目的地に行くことに関するだけではありませんでした。それは私の人生の旅の比喩でした。


遅れや迂回路、不確実性や挫折の瞬間がありました。しかし、それらすべてを通じて、私は忍耐と強さの力を学びました。それぞれの遅延は、一時停止し、考え、成長する機会でした。


周りの賑やかな空港を見ながら、私は人間の多様性に驚かざるを得ませんでした。それぞれの人が自分自身の物語、自分自身の苦労、自分自身の夢を持っています。それは、私たちが皆、人生の高低を乗り越える旅をしていることを思い出させてくれました。


そして、ついに飛行機に乗り込むと、平穏感が私を包みました。私の目的地で待っているものは何であれ、私は準備ができていると感じました。挑戦を受け入れる準備ができている、喜びの瞬間を味わう準備ができている、前進し続ける準備ができている。なぜなら、最後には、目的地に到達することだけでなく、学んだ教訓と作られた思い出のことなのです。


Love you

Caiya