Alex ラミちゃん

けんじ Kenji

ROMERO BRITTO


ROMERO BRITTO



Alex ラミちゃん




Late one evening, as I was making my way to 

my hotel with the anticipation of an early morning 

ahead, 

a flash of familiarity caught my eye—a car parked 

just around the corner, resembling my buddy's ride. Spontaneity took hold of me, and I decided to 

investigate.


With curiosity guiding my steps, I found myself 

standing in front of a club I had only heard 

mentioned in passing, never daring to venture 

inside. But tonight felt different; tonight, I was on 

a mission to surprise my friend.


Stepping through the doors, the pulsating beat of music enveloped me, and amidst the dimly lit 

ambiance, a figure caught my attention. There he 

was, my long-lost friend , Alex, aka Ramichan, lost

 in the rhythm of the dance floor.


The joy of unexpected reunion surged through me. It had been ages since I last saw Alex, (Ramichan)

and the sight of him filled me with happiness

 beyond measure. Without a second thought, I

joined him, and together we danced, laughed, 

and reminisced for hours on end, oblivious to the

 passing time and the responsibilities awaiting me 

the next day.


In that moment, surrounded by friends and 

engulfed in the thrill of spontaneity,

 I realized the magic of surprises. Life's unexpected twists and turns often lead us to moments of pure bliss, reminding us to embrace every opportunity 

for joy and connection. As the night faded into 

dawn, I couldn't help but marvel at the beauty of 

impromptu adventures and the power of surprises 

to make life truly unforgettable.

Live for the moment


夜遅く、早朝が待ち受ける中、ホテルについていたとき、目に覚えのある車が角を曲がったところに駐車されているのを見つけました。それはまるで親友の車のようでした。突然の衝動に駆られ、私は調査することに決めました。


好奇心が私の足を導き、私は過去に聞いたことのあるクラブの前に立っていました。内部に踏み込む勇気を持っていなかったのですが、今夜は違う、今夜は友達を驚かせるためのミッションに出かけたのです。


扉をくぐると、脈打つような音楽のビートが私を包み込みました。薄暗い雰囲気の中、一つの姿が私の注意を引きました。そこには、私の久しぶりの兄、アレックス、通称ラミチャンが、ダンスフロアのリズムに魅了されていました。


思わぬ再会の喜びが私を満たしました。アレックス(ラミちゃんに会ったのは1 何年ぶりかな。彼の姿を見ることで、私は計り知れない喜びを感じました。迷うことなく彼に加わり、一緒に踊り、笑い、思い出話に花を咲かせました。時が経つのも忘れ、次の日の責任を忘れてしまいました。


友人に囲まれ、突然の衝動の中に包まれたその瞬間、私は驚きの魔法を実感しました。人生の予期せぬ出来事は、しばしば純粋な幸福の瞬間へと私たちを導きます。喜びとつながりの機会を全て受け入れることを思い出させてくれます。夜が明けるにつれて、私は即興の冒険の美しさと、驚きが人生を本当に忘れられないものにする力に驚嘆しました。

https://havana1950.net/

Love you 

Caiya