OOKINI  🙏おおきに 🙏thank you


In the quaint town of Hirakata, there's a special 

coffee shop where Mama Masako Kawasaki 

pours her heart and soul into every cup she brews.


One day, on my way to work in Kansai, I felt a pull 

towards Mama Masako's Kawasak’s.

While traveling the world connecting sometimes 

feels like a challenge.

 Stepping inside, the comforting

 scent of freshly roasted beans embraced me, 

and Mama Masako's welcoming smile greeted me.


Her presence alone felt like a warm hug, igniting

 a surge of gratitude for her boundless love and

 kindness. 

It was a feeling too immense for words.


Approaching the counter where Mama Masako 

worked her magic, my emotions swelled. 

How could I express the depth of my appreciation

 for someone who had unknowingly touched 

my life in profound ways?


As if sensing my inner turmoil, Mama Masako Kawasaki’s looked up, her eyes holding a knowing 

glimmer "Ookini," (“thank you“)she whispered 

softly.


In that moment, something shifted within me.

 Barriers crumbled, leaving me vulnerable. Without hesitation, I enveloped Mama Masako in a tight 

embrace—a gesture born of gratitude, love, and 

a shared understanding of the beauty of human 

connection.


In that embrace, time seemed to stand still. 

The world's noise faded, leaving only us, locked 

in a moment of pure connection—a moment 

I wished could last forever.


As we parted, a sense of peace washed over me, 

lingering long after our embrace ended. In hugging Mama Masako, I not only expressed gratitude but 

also received a precious reminder of the power 

of love and the importance of connection.


Reflecting on that moment,I urge you to do the

 same. Embrace someone. Express your love.

 Tomorrow is uncertain, but amidst life's 

uncertainties, love remains our guiding light,

 leading us home.


To you all

I love you. 😘

Caiya


枚方市で, の小さな町には、特別なコーヒーショップがあります。ここでは、川﨑マサコ(ママ)が毎杯に心を込めてコーヒーを淹れています。


ある日、関西への通勤途中、私は(ママ)マサコのコーヒーショップに惹かれました。世界を旅している間も、つながることは時に難しいものです。店内に足を踏み入れると、焼き立ての豆の心地よい香りが私を包み、(ママ)マサコの歓迎する笑顔が迎えてくれました。


彼女の存在だけで、あたたかい抱擁のようでした。彼女の無限の愛と優しさに対する感謝の思いが湧き上がりました。それは、言葉では言い表せないほどの感情でした。


(ママ)マサコが魔法をかけるカウンターに近づくと、感情が高まりました。どうやって、私の人生に深く触れてきたこの人に対する感謝の気持ちを表現すればよいのでしょうか。


内面の葛藤を感じ取ったかのように、(ママ)マサコが私を見上げ、彼女の目には知識のきらめきが宿っていました。「おおきに ありがとう」と彼女はそっと囁きました。


その瞬間、私の内部で何かが変わりました。バリアが崩れ、私は傷つきやすくなりました。迷わず、私はママ、マサコをぎゅっと抱きしめました。感謝と愛、そして人間のつながりの美しさに満ちたジェスチャーでした。


その抱擁の中で、時間は止まったかのようでした。世界の喧騒が消え去り、私たちは純粋なつながりの中で固定されました。その瞬間が永遠に続けばいいと願いました。


別れる際に、平穏の感覚が私を包み、抱擁が終わった後も長く残りました。ママ、マサコを抱きしめることで、私は感謝だけでなく、愛の力とつながりの重要性を改めて知りました。


その瞬間を振り返りながら、皆さんにも同じことをお勧めします。誰かを抱きしめてください。愛を表現してください。明日は不確かですが、人生の不確かさの中で、愛は私たちを家に導く光であり続けます。


皆さん、おおきに(ありがとう)

ラブ 😘

Caiya