Casting Dreams: 
Unveiling the Incredible Power of Mind 
and Gratitude

In my journey, the belief that age is just a number 
has been ingrained since my upbringing. At the tender age of 6, I vividly visualized the distant allure of Japan, defying the limitations of my small village of 200 people. Early on, I felt a calling to the world of entertainment, a dream that seemed improbable in my humble surroundings.

Driven by the conviction that the mind can create
 anything, I harnessed the power of visualization 
throughout my life. Not just for distant dreams 
but even in the everyday, like sculpting my 
physique through a thoughtful diet. I envisioned a 
body exuding health, adorned with a beautiful line, 
and brimming with boundless energy.

Each night, before slipping into the realm of dreams, I immersed myself in a state of gratitude for 
every facet of my life. And in that state, I visualized not just the goals but the entire process, feeling 
the emotions tied to achieving them. It wasn't just 
a bedtime ritual; as the first rays of morning light 
touched my eyes, I would express gratitude for the day ahead and then immerse myself in visualizing 
my aspirations, fueling them with the emotional 
resonance of success.

These moments before sleep and upon waking 
became sacred intervals, the crucible for 
transforming aspirations into reality. Through 
this disciplined practice, I've witnessed the 
tangible manifestation of dreams, proving that 
the mind, coupled with gratitude and visualization, 
can carve a remarkable path, defying the constraints of age and circumstance.

In reflection, this journey has reinforced the 
profound truth that age is indeed just a number, 
and the mind possesses an extraordinary capacity 
to shape our destinies. From envisioning a distant
 land at the age of 6 to sculpting the contours of 
my life and body, the power of visualization and 
gratitude has been my guiding light.

As the sun sets and rises, I've witnessed the
 transformative magic unfold during those crucial
 moments before sleep and upon waking. 
The mind, when fueled by gratitude and enriched 
with vivid aspirations, crafts a narrative that defies conventional limitations.

In the tapestry of life, I've come to realize that 
the mind is truly incredible—an alchemist capable
 of turning dreams into reality, and age into a mere footnote in the grand story of our existence.

夢の彫刻:
 心と感謝の不思議な力を明らかにする



私の旅路では、年齢は単なる数字であるという信念が私の育ちから根付いてきました。6歳の頃、日本への遠い憧れを鮮やかに想像し、村の200人という制約を振り払いました。幼い頃から、エンターテインメントの世界に引かれる気持ちがあり、その夢は質素な環境ではあり得ないものでした。

心が何でも創り出せるという確信に駆られ、私は一生を通じて視覚化の力を駆使してきました。遠い夢だけでなく、食事を通じて身体を造り上げる日々など、日常的なことにもその力を注いできました。健康で美しいラインに満ち、エネルギーに満ちた体を思い描きました。

毎晩、夢の世界に入る前には、感謝の気持ちに浸りました。そして、その状態でゴールだけでなく、そのプロセス全体を感じるように視覚化しました。これは単なる寝る前の儀式ではなく、朝日が瞳に触れる最初の瞬間にも、今日の感謝を表現し、それから自分の目標を視覚化し、その達成に伴う感情を燃料としました。

これらの寝る前と目覚める前の瞬間は、目標を現実に変えるための神聖な時間となりました。この厳格な実践を通じて、夢が具現化する様子を目の当たりにしました。これは、年齢や状況の制約を打破し、心と視覚化、感謝という組み合わせが素晴らしい道を切り開くことを証明したものです。

振り返れば、この旅は年齢は本当に数字に過ぎず、心は私たちの運命を形作る非凡な力を持っているという深い真実を強調しています。6歳で遠い土地を想像し、生活や体を彫り上げてきた。視覚化と感謝の力が私の導き手でした。

太陽が昇り沈む中、寝る前と目覚める瞬間にその変容の魔法が繰り広げられるのを目撃しました。感謝と生き生きとした願望に燃える心は、従来の制約を無視した物語を紡ぎ出します。

人生の模様の中で、私は心が本当に信じられないほど素晴らしいものであると気づいてきました。夢を現実に変え、年齢を私たちの存在の大きな物語の一部に過ぎないものに変える錬金術師であることを。

Have an awesome day
love you
Caiya