"Unlocking Hair Horizons: 
A Blonde Odyssey in 2024"
Visited the hairstylist thinking I'd go platinum 
blonde and chop it into a bob. But, hold up! 
Just a month ago, I cut off about 4 inches, and
now in 2024, I'm ready to push my hair limits. 💇‍♀️

With a ton of long, thick hair, styling is always
 a mission. It was all one length until my stylist 
suggested, 'Let's take it slow.' She knows how I 
am… 😅 So, we opted for a treatment and added 
some layers. Now, it's shiny, silky, and styling 
seems way more manageable. Although it’s still 
black, I’m still wanting blonde hair this year.
 I have to talk my stylist into it little by little. 🤞

Check out the before and after pics. I think 
the treatment and cut did wonders. 💇‍♀️✨


"髪の未知なる領域へ:

2024年のブロンド・オデッセイ"

美容師を訪れ、プラチナブロンドにし、ボブに切るつもりでした。でも、たった1ヶ月前に約4インチ切って、

2024年、髪の限界を押し広げる覚悟です。 💇‍♀️


たくさんのロングで太い髪があり、スタイリングは常にミッション。美容師が「ゆっくりやろうよ」と提案するまで、すべて同じ長さでした。彼女は私の性格を知っているから… 😅 そこで、トリートメントを受け、いくつかのレイヤーを加えることにしました。今、艶やかでシルキーで、スタイリングはかなり管理しやすくなりました。まだ黒いけど、今年はやっぱりブロンドになりたい。徐々に説得してもらわないと。 🤞


ビフォーアフターの写真をチェックしてください。トリートメントとカットが素晴らしい効果をもたらしたと思います。 💇‍♀️✨


Stay safe

Love you,

Caiya