My Dearest Anza,

Happy Birthday, my beloved daughter. 
Reflecting on our journey together, you've 
been my greatest teacher in life. It's always 
been you and me, navigating the twists and 
turns of this wild ride together. Since I 
was just five years old, I sensed that you 
were destined to be a profound part of my 
life. The day you arrived remains etched as 
one of the happiest in my entire existence.

My love for you began the moment I felt you 
and has grown with each passing day. 
Thank you for choosing me as your Mom. 
Despite the challenges we've faced, you and 
your brother are my world. I believe we'll traverse 
every lifetime together; you are my soul, my 
heart, my life.

Anza, you are an incredibly beautiful, unique,
 and wonderfully eccentric being. I choose 
you every time as my ride-or-die twin soul, 
ready to navigate through each lifetime. 
Regardless of the roles we play,

 My biggest 
birthday wish for you is to see your burdens 
lessen and your dreams come true.

Keep shining, my girl. Never dim those brilliant 
lights. As you step into this new year of Anza, 
may your life sparkle with fulfillment. Pursue 
all your wishes, and remember, I'll forever be 
your biggest cheerleader. Love you to the moon 
and back, my baby.


上記から翻訳しましたので、間違いがある場合はご容赦ください。

My Dearest Anza,

あなたへ、お誕生日おめでとう、私の愛する娘。私たちの旅を振り返りながら、あなたは私の人生の最も偉大な教師でした。いつもあなただけと私が一緒に、この荒々しい乗り物の曲がりくねった道を進んできました。私が5歳のときから、あなたが私の人生の中で深い部分に運命づけられていると感じました。あなたがやってきた日は、私の人生で最も幸せな瞬間の一つとして刻まれています。

あなたへの愛は、あなたを感じた瞬間から始まり、日を追うごとに成長してきました。あなたが私を母として選んでくれてありがとう。私たちが直面した困難にもかかわらず、あなたとあなたの兄弟は私の宇宙です。私は私たちが共にあらゆる生涯を歩むと信じています。あなたは私の魂、私の心、私の命です。

アンザ、あなたは信じられないほど美しく、ユニークで素晴らしく奇抜な存在です。私はあなたをいつも、この人生を共にする相棒として選びます。私たちはどんな役割を果たしても。

あなたにとっての最大の誕生日の願いは、あなたの重荷が軽減し、夢が叶うことです。

輝き続けて、私の少女。その輝かしい光を決して暗くしないでください。アンザの新しい年に踏み出すとき、あなたの人生が満ち足りたもので輝くことを願っています。あなたのすべての願いを追い求め、覚えておいてください、私は永遠にあなたの一番大きな応援者でいます。月と戻って、愛しています。

みなさん、素晴らしい一日を過ごしてくださいね
Love you
Caiya