I feel so free now. Life is wonderful and everything seems bright and beautiful right now.

 Have you ever made bone broth?

 Do you know the taste of bone soup?

 I made this from bones I got at the supermarket. 

They were broiled and then stewed for 12 hours

 with herbs and vegetables. 

Then I just took the soup. 

I put it in the freezer. 

I drink one cup every day and feel very satisfied.

Love you

Caiya

今、私はとても自由に感じています。人生は素晴らしく、すべてが今明るく美しいように思えます。骨だしスープを作ったことはありますか?骨だしスープの味は分かりますか?これはスーパーマーケットで手に入れた骨から作りました。それらを焼いてからハーブと野菜と一緒に12時間煮込みました。それから、ただスープだけを取りました。それを冷凍庫に入れました。毎日1杯飲んで、とても満足感があります。

素晴らしい一日を過ごしてね

Love you

Caiya