おはようございます☀️

昨日はたくさんの人達が来てくれて、皆さんから力をたくさんいただきました✨




また、皆さん本当に優しくて優しくて、日本大好きです❤️



大谷石資料館に行って、削られた大きな石を見てきました、こんなにも大きな石を近くで見ると、自分が本当に小さく見えますね👧



宇都宮ニ荒山神社にも行って、神様にご挨拶をしてきました⛩️
鳥居を通って行くと、空気がガラッと変わって、不思議な気持ちになり、なぜか落ち着きました🌱



松が峰教会にも行ってきましたよ、建物も美しくて素晴らしかったです⛪️





皆さんいい日を過ごしてくださいね✨


愛してるよ

Caiya


Good morning ☀️

A lot of people came to the event  yesterday, and 
I received a lot of power from them ✨




Also, everyone is really kind and kind, 
and I love Japan ❤️



I woke up early and before the event.’
I went to the Otani Stone Museum and saw the large carved stones.When you look at such a large stone up close, you feel really small👧



I also went to Utsunomiya Niarayama Shrine and said hello to the gods ⛩️
As I passed through the torii gate, the atmosphere completely changed, I felt a strange feeling, and for some reason I felt calm 🌱



I also went to Matsugamine Church, the building was beautiful and amazing⛪️







I hope everyone has a nice day✨
Love you
Caiya