こんばんは🌙

あまりにも恐い思いをしました💦

今もまだ海外なのですが、ひとつめの国でのお仕事を終えて

ふたつめの国でのお仕事が終わり、ホテルに戻り眠りそうになっていたのですが、あまりにもお腹が空いたので、少し離れたガスステーションの側に、ごはんを買いに行ったところ

ピストルを向けられ、ホールドアップされました🔫

怪我をすることもなく、何も取られず返されましたが、コーディネーターの方に聞くと、恐い人達の縄張りだったみたいで、夜中にそんな場所に一人で行ってはいけないと怒られました💧
死ぬかと思いました😢

早く帰りたいです、日本にホームシックです😢

Good evening 🌙
I felt so scared💦
I'm still overseas, but after finishing 
my job in the first country.I went 
on to the next place. After finishing 
my work in the second
country, I returned to the hotel and 
was about to fall asleep, but I was so 
hungry that I went to a gas station a 
little far away to buy some food.
pistol was pointed at me and I was 
held up🔫.I was not injured and 
nothing was 
taken and I returned to the hotel
but when 
I asked the coordinator, it seemed 
like it was a dangerous area, and he 
scolded me and told
me that I shouldn't go to such 
a place alone in the middle of the 
night💧I thought I was going to die 
😢I want to go home soon, I’m 
homesick for Japan 😢

Coming back home….