日本語は下にあります



「人々が私についてでっち上げた話は、時折非常に傷つけることがあります...しかし、

私は常に、私について叫ぶ人々が言う嘘全てが私とは何の関係もなく、それらの人々自身に関係があることを思い出そうと努力します。

誰にでも親切であろうと努力しましょう。私たちは他の人が人生で何を経験しているのかを決して知りません。」


"星々があなたの悲しみを運び去りますように、花々があなたの心を美で満たしますように、希望がいつまでもあなたの涙を拭き去りますように、何よりも、沈黙があなたを強くしますように。" - ダン・ジョージ酋長、ツリール・ワトゥス族


Death and rebirth 

People’s made up stories about me can be very 

hurtful at times… But

I Always try to remember all the untruths 

they shout about me or at me have nothing to 

do with me and everything to do with who they 

truly are. 

Try to be kind to everyone, you never know what

they may be going through. 


May the stars carry your sadness away, May the flowers fill your heart with beauty, May hope forever wipe away your tears, And, above all, may silence make you strong."
- Chief Dan George, Tsleil-Waututh Nation


Love and Light

Caiya