日本語は下にあります

Happy Birthday to my greatest treasure 

in this world , Zion!!

Zion, you are such a light. A light that always

 shines so bright from  before you were born.

I remember the energy you had when you were

still inside me. I felt that energy!! Pure Happiness.

You are able to see people exactly where 

they are. You have taught me so much on my

journey. Many times you have given me the 

strength to move through the difficulties.

Especially the last 8 years when I thought 

another day wouldn’t come you were right 

there with 

your warmth and love.

I apologize to you for having to take that role

early in life. Being the head of our family.

 I know it was not always easy for you. 

I am so proud of you in every way.

 Your determination, perseverance, your 

unconditional love and your grace. 

Thank you for choosing me to be your Mom

through this crazy thing called life.

Happy birthday to my greatest accomplishment!!!

Zion have the best day ever.

I love you forever and ever. 

Zion, you remind me of my father so much.

I know I can’t show all our goofy funny pictures 

so I won’t. Lol

Happy Happy Birthday 

Love you

Caiya


Zion and me


Anza, Zion, and me


Anza and Zion

Zion and me


Zion


Zion and me


Grandma, おばあちゃん、Zion and me


Zion and me


おばあちゃん、Zion and me


My Dad


Zion and my Dad


Zion and me


上から翻訳したもの


誕生日おめでとう、私の最大の宝物、ザイオン!!


ザイオン、あなたは本当に光です。あなたが生まれる前から常に輝いている光。

私はあなたが私のおなかの中にいたときのエネルギーを覚えています。純粋な幸福を感じました。

あなたは人々をそのまま受け入れることができます。あなたの旅で私にたくさんのことを教えてくれました。

何度も困難を乗り越える力をくれました。特に最後の8年間、別の日が来ないと思ったとき、あなたはそばにいてくれました。

あなたの温かさと愛で。生命の早い段階でその役割を果たさなければならなくてごめんなさい。

家族の長として。それは常に簡単ではなかったと知っています。

あなたの決意、忍耐強さ、無条件の愛、優雅さ、どれも私を誇りに思わせてくれます。

私を母に選んでくれてありがとう、この狂気じみた人生の中で。

最大の成果にお誕生日おめでとう!!

ザイオン、最高の一日を過ごしてね。

ずっとずっと愛してる。

ザイオン、あなたは私の父をとても思い出させます。

私たちのおかしな写真を全部見せることはできないけど、それはしません(笑)。

お誕生日おめでとう。

愛してるよ。

カイヤ