日本語は下にあります。 ただし、翻訳版ですので間違いがある可能性があります。

Hey everyone!!

Hope life is great!!!!

Since I am still far away the decision was made

to not fight the decision of the court. To not take 

it to the Supreme Court. 

Although I totally disagree with the courts 

decision and the outcome. Just to be clear.

I will fight it another way.


Caiya and another little warrior that is 

ready for battle 


While I was abroad I saw so much news 

about 2 case’s similar to my own. Also starting

at around the same time.

Johnny Depp case and Angelina Jolie. 

Johnny Depp with Amber Heard.

Johnny no matter how embarrassing his

trial he was seeking the truth till the end.

He says Truth has No fear.

I totally agree. 

Angelina Jolie with Brad Pitt also a divorce case

and a DV case. She is still fighting to receive 

Justice. She has severe trauma and is still

healing.

Yes these are famous people but ordinary people 

go through the same thing everyday.

I only know the justice system in Japan.

 I have never been in court in any other country.

And let me state I love Japan. I chose to live here.

I do think the system is flawed however 

I think just like 

every other country it’s who you know. 

Where your lawyer went to university. What status 

he has with the judge. It all matters. 

Sometimes I think the evidence has little factor in

the outcome. Unfortunately.

I wanted to fight for Justice. I believe Justice

should always prevail. Reality says different. 

I believe my Justice will come later. My heart and 

head say two different things.

I have always been a warrior and I will continue 

to be one.. just like Angelina and Johnny. Both

Gemini’s like me. Both started their fight at 

the same time. Both warriors. I have total respect 

for them.

What I want to say is this…..

If you believe in something with all your being..

Never give up… If you have to take a different 

road and for some reason have to stop fighting.

That’s ok. Still be proud you tried. Never regret 

the past it will be to much weight to carry.

If you walk in your truth that truth will 

eventually shine bright on you.

We got this!!!

We are all warriors of are own life…..

Proud of you…

Keep going..

Can’t wait to see you all again..

P.s. I am dreaming of umeboshi every night. Lol

Love you

Caiya


日本語は下にあります。 ただし、翻訳版ですので間違いがある可能性があります。


皆さんこんにちは!

人生が素晴らしいことを願っています!!

まだ遠くにいるため、裁判の決定に異議を唱えないことになりました。最高裁に持ち込むことになります。

裁判所の決定と結果には完全に同意していませんが、はっきり申し上げますが、別の方法で戦います。


カイヤともう一人の小さな戦士、戦闘の準備ができています。

海外にいる間に、私と同様の2つのケースについてたくさんのニュースを見ました。同じ時期に始まりました。

ジョニー・デップのケースとアンジェリーナ・ジョリーのケースです。

ジョニー・デップはアンバー・ハードとのもので、どれだけ恥ずかしい裁判でも最後まで真実を求めていました。

彼は「真実には恐れがない」と言っています。私は完全に同意します。

アンジェリーナ・ジョリーはブラッド・ピットとの離婚とDVのケースでも戦っています。彼女はまだ正義を求めています。彼女は重度のトラウマを抱えており、まだ癒えていません。

これらは有名な人々ですが、普通の人々も毎日同じようなことを経験しています。

私は日本の司法制度しか知りません。他の国の法廷には一度も立ったことがありません。

そして、述べておきますが、私は日本が好きです。ここに住むことを選びました。

ただし、制度は欠陥があると思いますが、他の国と同様に、誰と知り合いかも重要です。弁護士がどこの大学出身か、裁判官との関係がどうか。すべてが重要です。

時折、証拠は結果に対して少ない影響しか与えないと私は考えています。残念ながら。

私は正義のために戦いたかった。私は常に正義が常に勝利すべきだと信じています。現実は違います。

私は自分の正義が後に訪れると信じています。しかし、心と頭は異なることを言います。

私は常に戦士であり続け、アンジェリーナやジョニーと同様に戦い続けます。彼らと同じく双子座です。彼らも同じ時期に戦いを始めました。両方とも戦士です。私は彼らに完全なリスペクトを持っています。

言いたいことはこれです......

何かを心から信じているなら、決してあきらめないでください......別の道を進む必要がある場合や何らかの理由で戦うのをやめる必要がある場合でも大丈夫です。それでも、あなたが試みたことを誇りに思ってください。過去を後悔しないでください、それは持ち運ぶには重すぎる重みになります。

あなたが真実に歩むなら、その真実は最終的に明るく輝くでしょう。

がんばろう!

私たちはみんな、自分自身の人生の戦士です......

あなたたちに誇りを持っています......

前進し続けてください......

みなさんにまたお会いできるのを楽しみにしています......

追伸:毎晩梅干しの夢を見ています(笑)

愛しています

Caiya