日本語訳は以下にあります
Hello everyone 
Long time no see



I am working outside of Japan at the moment.
Totally missing my favorite country in the world, 
Japan my home, my life. 
My followers on Instagram and SNS 
are the greatest 
people in the universe. Thank you for 
worrying about me. So sorry!!! 
 letting me know the news about the 
court case. Lol

Some of the messages made me cry. 
I was so touched by all your kindness.



That’s the first my manager and I knew about 
it and we still have received no telephone calls 
about the decision of the court.

We are so busy it totally was not in our thoughts.
I especially like the angry picture they used of me.
Media is so funny. 



I just want to thank each and everyone of you
for your messages it meant so much to me.
One of the reason I will always live in Japan 
it’s because of the people. They see everything 
they are smarter than the news and anyone 
who is trying to bull 💩 there way through life.
Lies will always come out if you are alive or not. 
If you understand what I mean without saying it all. 
I am happy and healthy and living my life to 
the fullest. 
Everyone I love you, appreciate you, and can’t
 wait to see when I return.
I have a few specials that I can not wait for 
you all to see and no boobs will be shown this time. 
Lol
( referring to my last Amazon prime) lol
If you haven’t watched  it please do. 
Thank you again for all your support.
Miss you
Love you
See you soon 
Caiya 

上から翻訳されたメッセージ

皆さん、こんにちは。
お久しぶりです。



現在、私は日本の外で働いています。
世界で一番のお気に入りの国、
私の故郷、私のホム 日本をとても懐かしく思っています。
InstagramやSNSでの私のフォロワーの皆さんは、
宇宙で最も素晴らしい人々です。お心配いただき、
本当に申し訳ありません!!!
特に、大阪のDさんにお礼申し上げます。
裁判のニュースを教えていただきました。笑

あなた方のメッセージの一部は私を感動させました。
私とマネージャーが知ったのは初めてで、



まだ裁判の決定についての電話は受けていません。


私たちはとても忙しく、全く考えていませんでした。
特に私の怒っている写真が使われているのが好きです。
メディアはとてもおかしいです。
メッセージを送ってくれた皆さんに感謝したいと思います。
私がいつも日本に住む理由の一つは、
人々のおかげです。彼らはすべてを見ますし、
ニュースや人生をごまかそうとする誰よりも賢いです。
嘘は生きているかどうかにかかわらず、
いつかは暴かれます。私が何を言わなくても、
私が言いたいことを理解していただければと思います。
私は幸せで健康で、人生を最大限に楽しんでいます。
皆さん、愛していますし、感謝しています。
帰国したときにお会いできるのを楽しみにしています。
特別なことがいくつかあり、

皆さんに見ていただけるのが楽しみです。
そして、この回(私の前回のAmazon Primeのことを指しています)では、胸は見せません。笑
まだ見ていない方は、ぜひご覧ください。
再び、すべてのサポートに感謝します。
皆さんに会えなくて寂しいです。
愛しています。
また近いうちにお会いしましょう。
Caiya