Good morning everyone 😀

Pro baseball player Gyaos/プロ野球選手ギャオス

It was so nice to see him again and be able to 

go on location. I call him Mr. Fun and energetic. 

We talked nonstop on the location bus.

 If I had to guess I would say he is a number 1 

life path or a number 3 life path. 

1 is the masculine leadership. Number 3 is the 

childlike energy. 

He is number 1 life path determined, goal 

oriented , focused and masculine energy. 

Woman can also be 1’s just as men can be 2‘s 

having more feminine energy than masculine

energy. 

Number 1 life paths are very independent and 

strong willed. . They have great 

communication skills. They also have high 

standards that may at times cause conflict. 

I hadn’t worked with Gyaos for a long time.

We had been on a location with our kids a 

few years back. I remember it was a lot

of fun. 

He is so much fun and a comedian at heart. He 

didn’t listen to direction from the Director 

and got in trouble a few times. Lol 

Which was very funny. He is just full of happiness 

and it is contagious which is fabulous.

Also he was the only one to inform me when I 

had a little happening. He didn’t come help me

but he did tell me. Counts for something I guess.

Lol

Naoyuki Naito/ギャオス内藤さん

Always nice to see you.

Have a fantastic week everyone. 

Love yourself.

See you again soon.

Love you

Caiya

Translated from English

おはようございます皆さん 😀

プロ野球選手のギャオスです。

彼に再会できて、現場に行けたことはとても嬉しかったです。

私は彼を楽しさとエネルギーにあふれる方だと呼んでいます。

私たちはロケーションバスでひたすら話しました。

推測すると、彼はライフパス1またはライフパス3だと思います。

1は男性的なリーダーシップ、3は子供のようなエネルギーを表します。

彼はライフパス1で、決断力があり、目標志向で集中力があり、男性的なエネルギーを持っています。

女性も1となることがあり、男性も2となることがあり、その場合は男性的なエネルギーよりも女性的なエネルギーが強いです。

ライフパス1の人は非常に独立心が強く、意志が強いです。優れたコミュニケーション能力を持っていますが、時折衝突を引き起こすかもしれません。

長い間ギャオスとは仕事をしていなかったですね。

数年前に子供たちと一緒にロケ地に行ったことがあります。楽しい時間だったことを覚えています。

彼はとても楽しくて、心の中ではコメディアンです。監督の指示を聞かず、数回トラブルになったこともありました。笑

それはとても面白かったです。彼は幸せで満ちており、それは伝染するようなものです。また、小さな出来事があったとき、彼だけが私に教えてくれました。助けには来ませんでしたが、伝えてくれました。何かの価値があると思います。笑

内藤尚之(ないとう なおゆき)/ギャオス内藤さん

いつもお会いできて嬉しいです。

皆さん、素晴らしい一週間を

自分を愛してください。

また近いうちにお会いしましょう。

愛してる❤

カイヤ