Mr. Tetsuya Kishimoto/岸本哲也さん

Reporters make me very nervous😐

Hi everyone 

Hope you are all staying cool in this heat wave.

I did an event awhile back. 

A very familiar face was sitting next to me. 

To be honest his smooth beautiful voice was much more of a dead give away to who he was.

I started getting a little nervous knowing reporters, announcers love to  tell STORIES about me. 

 Mostly fake news but they are doing there job 

and we must coexist. 

After the event he made me laugh so much.

A real delight to talk to you. He mentioned first 

about doing many stories on me through the 

years.

I told him nothing was true unfortunately and 

we had another chuckle. It’s so strange how fake news is so trusted in 

this country and people who are actually doing 

the real bad stuff become the victims. It’s 

laughable.

While the real victim gets the stones and gets 

disrespected. Their image suffers because it is 

a better STORY. It can sell more, get more views

and just be better for whoever they are protecting or getting more money from at the time. 

Which agency or lawyer is putting pressure on 

them to sue them.

It’s a dog eat dog world.

 I hope sooner or later people will view that type 

of news as totally entertainment and be able to 

laugh at it instead of hurting innocent people. 


I really enjoyed speaking with Tetsuya after 

the show. Actually he has an amazing personality.

A super smooth sounding voice that should be on 

many CM’s. 

Testuya is a life path number 11.

In fact he has so many 11’s in his birthdate.

Master life path 11’s are naturally gifted 

public speakers. They also make excellent 

teachers.

They also pick up other languages very easily.

As you can see all of these are exactly the path 

Tetsuya has taken. 

Master number 11’s are never to focused on 

money.

They believe there is much more important 

things in life than chasing material possessions.

There are sensitive so they should be careful of

their nervous systems. Sleep is vital to their health

and they may have insomnia or other sleeping 

disorders. They should stay away from alcohol.

A few Famous 11’s are Barack Obama, 

Michael Jordan, David Beckman, and Paris Hilton. 

I wish you all a safe holiday.

I hope to see you all soon…

Love you

Caiya

Translated from English 


英語を翻訳したもの


記者は私を緊張させる

みなさん、こんにちは。

この猛暑の中、皆さまが涼しいところでお過ごしであることを願っています。

少し前にイベントを行いました。

隣には非常におなじみの顔が座っていました。

実を言うと、彼の滑らかで美しい声は、彼が誰であるかをすぐに分かってしまうほどでした。

私は記者やアナウンサーが私に関する話をするのが少し緊張してきました。

ほとんどが偽のニュースですが、彼らは自分たちの仕事をしており、共存する必要があります。

イベントの後、彼は私をとても笑わせてくれました。

お話しするのは本当に楽しい方でした。彼は最初に、多くの年月にわたって私に関する多くのストーリーを制作したことについて言及しました。

私は残念ながら何も事実ではないと彼に話し、また笑いました。この国ではどれほど虚偽のニュースが信頼されているか、そして実際に悪いことをしている人々が被害者になるのがどれほど奇妙なことか、それは笑えます。

真の被害者は石を投げつけられ、尊重されずに苦しむのです。それはより良いストーリーだからです。それはより多く売れ、より多くの視聴数を得ることができ、その時に誰かを保護したり、お金を得たりするためにより良いのです。どの機関や弁護士が彼らに圧力をかけて訴訟を起こすのか。

これは犬食い犬の世界です。

いずれ、その種のニュースを完全にエンターテインメントとして捉え、無実の人々を傷つける代わりに笑える日が来ることを願っています。


私はショーの後、哲也さんとお話しすることを本当に楽しんでいました。実際、彼は素晴らしい人柄を持っています。

滑らかで心地よい声は、多くのCMにふさわしいものです。

哲也さんはライフパスナンバー11です。

実際、彼の誕生日には多くの11が含まれています。

マスターライフパス11の人々は、自然に才能ある公演者です。また、優れた教師にもなります。

他の言語も非常に簡単に習得します。

これらすべてが、哲也さんが進んできた道とまったく一致しています。

マスターナンバー11はお金にあまり焦点を当てないでしょう。

彼らは物質的な所有物を追いかけるよりも、人生にはもっと重要なことがあると信じています。

彼らは敏感なので、神経系に注意を払う必要があります。睡眠は彼らの健康にとって重要であり、不眠症やその他の睡眠障害があるかもしれません。アルコールは避けるべきです。

有名な11の人物には、バラク・オバマ、マイケル・ジョーダン、デビッド・ベッカム、パリス・ヒルトンなどがいます。

皆さまに安全な休暇をお祈りしています。近々お会いできることを願っています…。

愛をこめて、カイヤ