アントニーさん

Anthony

ギャオス内藤さん               アントニーさん

GYAOSU-NAITO.                Anthony


Hi everyone 

Hope you are all having an amazing summer.

Location on the beach.


Anthony birth number is 11. 

A master number.

The number 11 has amazing potential power.

Along with that a tremendous amount of charisma

that helps them with the career path they choose.

This number perfectly describes Anthony.

Although Anthony did not help me on location as

I tried to help him. Lol

I guess I will let him pass because of his charisma.

Lol

Seriously I always enjoy Anthony he is an 

Incredibly down to earth person that is so 

much fun. 

I will talk about Gyaosu as there is a lot to say. Lol

Be back soon

Hope to see you all soon

Have a safe rest of summer. 

Love you

Caiya


みんなさんこんにちは!夏楽しんでるかな?

ビーチでロケだよ〜


アンソニーの誕生数は11。マスターナンバーだって。

11って数字、めっちゃポテンシャルあるんだって。

それに超絶なカリスマ性も持ってて、選ぶキャリアの道で役立つん。

この数字、まさにアンソニーそのものだね。

でも場所でアンソニーが手伝ってくれなかったんだよね、俺が手伝おうとしたのに。笑

まぁカリスマ性があるから、許すとしようかな。笑

マジで、アンソニーはいつも楽しいし、めちゃくちゃ地に足ついてる人なんだ。

それにしても、ギャオスのこと話すと長くなるな〜。笑

またすぐ戻るから、みんな楽しみにしててね!

夏が終わるまで楽しい時間を過ごしてね。

愛してるよ

カイヤ