Hi everyone 
While working in Okayama, I had the opportunity to visit a floating tank between locations.
Have you heard of this?
I've always wanted to go, but I never had the chance until now.
So after the first day of location, I took the opportunity and went. I arrived at the Hikari Floating Tank around 11pm.

The experience was really great. I spent 90 minutes lying naked in a salt-filled tank and floating freely. In total darkness, in a dream-like state, I was able to reflect on moments in my life.
I went back to when I was six years old and saw a traumatic event. As a result, I realized that I was able to gain a new perspective.



After 90 minutes, I felt refreshed and renewed.
When I first got out of the tank, I felt like my body was off balance. It was like being born again. That night my dreams were filled with relationships and their impact. This inner healing continued for the next three nights as the burden was released.

This gave me a great experience. The next day I found out. "I am Kaiya. I don't have to doubt myself, I don't have to worry about what other people think. I feel true freedom by accepting myself."
This new birth moved me and made me approach everything with enthusiasm. No fear of making people laugh, no fear of falling in love for the first time, no fear of trying new things, no fear of traveling, no fear of sharing Native American culture with others. It is about expressing yourself honestly.
It's sure to be an exciting journey from here.
Have a great day.
With love, 
 Caiya

岡山で働いていた時、場所の間に浮遊するタンクを訪れる機会がありました。
これを聞いたことがありますか?
ずっと行ってみたかったのですが、今までその機会がありませんでした。
そこで、初めてのロケーションの最初の日の後、私はその機会をつかんで行ってみました。私は夜11時ごろに光浮遊タンクに到着しました。

その体験は本当に素晴らしかったです。私は塩で満たされたタンクに裸で横になり、体を自由に浮かせて90分間過ごしました。完全な暗闇の中で、夢のような状態で、人生の瞬間を振り返ることができました。
私は6歳の頃に遡り、トラウマとなる出来事を見ました。その結果、私は新しい視点を得ることができたと気付きました。



90分後、私はリフレッシュされ、新たな活力を感じました。
タンクから最初に出たとき、体がバランスを崩している感じがしました。まるで生まれ変わったようでした。その夜、私の夢は人間関係とその影響でいっぱいになりました。この内面の癒しは、次の3夜も続き、重荷が解放されました。

これは私に素晴らしい体験を与えてくれました。次の日、私は気づきました。「私はカイヤです。自分を疑う必要はないし、他人の考えを気にする必要もありません。自分自身を受け入れることで真の自由を感じています。」
この新たな誕生は私を感動させ、すべてのことに熱意をもって取り組むようにしました。人々を笑わせることへの恐れも、初めて恋をすることへの恐れもなく、新しいことに挑戦することも、旅行も、ネイティブアメリカンの文化を他の人々と共有することも。自分自身を正直に表現することです。
この新しい旅に一緒に参加しませんか?
きっとエキサイティングな体験になるでしょう。
最高の一日を過ごしてください。
愛をこめて、カイヤ