デニス植野 さんとツーショット


日本語訳は以下にあります


Good morning 

I had the pleasure of meeting and working with

Dennis for the first time.

What a funny guy to spend the day with.

The stories he has unfortunately can not 

be repeated. lol 

But the laughs continued all day behind

 the camera.

Since it was my first time meeting Dennis from

 outward appearances I could see he was 

a foreigner like myself. I later learned he 

is also Japanese.

 But his heart is 200% Japanese. The gap from

 outet to inner was very interesting.

Most of you know I have 2 children part 

Native American, German, and Japanese. 

I guess you may grow up like the person 

who raises or spends more time with you while 

you are small. 

Dennis’s life path is 8. He is also born  on the 17th

Which equals 8. 

Being a life path 8 he is leader. He is able to 

manifest what he wants in this life. 

He can acquire large sums of money in this lifetime.

He is extremely lucky financially he chooses the 

right field of work.

But more than money he desires acceptance.

When I read his chart I thought he was like the 

person I met.

Dennis is   Very kind, a  little shy and just wanting 

people to laugh. 

I enjoyed meeting and working with him very much.

I hope to see him soon

Everyone have the most amazing day

See you all soon 

If you have not watched 

Please watch

https://www.amazon.co.jp/相席食堂プライムビデオSP-予告編/dp/B0B8S7D49V/ref=sr_1_2?crid=3AGW0VPLW920M&keywords=相席食堂&qid=1689835702&sprefix=相席%2Caps%2C356&sr=8-2


Love you

Caiya


おはようございます。

初めてデニスと会って一緒に仕事をする機会がありました。

一日を共にするのに楽しい人でした。

彼の持つストーリーは残念ながら繰り返すことはできません(笑)。

しかし、カメラの後ろで一日中笑いが絶えませんでした。

初めてデニスに会った際、外見からは彼も私と同じく外国人と思いましたが、後で彼が実際に日本人でもあることを知りました。

ただし、彼の心は200%日本的です。外見と内面のギャップは非常に興味深いものでした。

私の子供たちはほとんどの人がご存知の通り、ネイティブアメリカン、ドイツ人、そして日本人の血を引いています。恐らく子供が小さい間に一緒に過ごす人に育てられるか、時間を過ごすことで影響を受けるのでしょう。

デニスのライフパスは8です。彼は17日に生まれましたが、それも8に等しい数字です。

ライフパス8の人はリーダーシップがあり、自分の人生で望むことを実現する力を持っています。彼はこの人生で大金を手に入れることができるでしょう。適切な仕事を選ぶ限り、彼は経済的に非常に幸運な人生を送ることができるでしょう。

ただし、お金以上に彼は受け入れられることを望んでいます。

彼のチャートを読んだとき、私は彼が私が会った人と似ていると思いました。

デニスは非常に親切で、少しシャイで、人々に笑ってもらいたがっています。

彼と会って一緒に仕事をすることをとても楽しんで、彼に会えることを楽しみにしています。

皆さんにとって最高の一日になりますように。

見てくださいって

https://www.amazon.co.jp/相席食堂プライムビデオSP-予告編/dp/B0B8S7D49V/ref=sr_1_2?crid=3AGW0VPLW920M&keywords=相席食堂&qid=1689835702&sprefix=相席%2Caps%2C356&sr=8-2

それではまたお会いしましょう。

愛をこめて、カイヤ