Good morning Everyone 


五十嵐亮太 さんとツーショット

以下に日本語訳版を掲載


Ryota Igarashi 

Wow!! I had the absolute pleasure meeting and working 

with Ryota. Thank you Alex.

He is as funny on camera as off.

A true gentleman. Since he played MLB and lived in America 

he speaks English so we had a really nice conversation.

And a dare devil too. No fear…. Lol

A little joke for the people that see the show!!!!

There is something about people who are in pro sports that

 is truly admirable to me. I love playing and watching every sport.

Being a Tom boy myself and wanting to play Bb in college.

However choosing the modeling route instead. 

No what ifs though.

Please do not look at my hair very hot and we took it when it was raining. 

I could see his charisma from the first few minutes.

I later realized he is a Gemini like me. Lol That explains it 

Geminis thrive on  communication. 

He is life path 5 which explains his good looks and his 

ageless appearance.  Not only nice very handsome too

There was one scene in the show which I am dying to tell you all.

I still think about it and laugh. I will save it to see if they use 

it in the show. It was so hilarious. A little out of character 

maybe for Ryota Igarashi. Lol

So very nice meeting you Ryota Igarashi.

Hope to see you soon.

Happy Sunday Everyone.

It seems like another hot day in Japan.

It is extremely hot where I am also.

Please take care.

Drink lots of water.

Stay cool.

Love you

Caiya


Translation by Google

五十嵐亮太 様

お会いできて本当に嬉しかったです。五十嵐亮太 様と一緒に仕事ができたこと、そしてアレックス様にも感謝しております。

カメラの前でも後ろでも、ライオタ様は本当に魅力的で面白い方ですね。

MLBでのプレイ経験やアメリカでの生活のおかげで、英語も流暢にお話しできて楽しい会話が弾みました。

さらに、ダーデビルとしても活躍されているとのこと、何も恐れないお姿に感嘆いたします。


番組をご覧になっている皆様に対して、少しばかりジョークを披露させていただいたのでございます。

プロスポーツの方々には、心から尊敬の念を抱かせていただいております。私自身もスポーツを楽しんでおり、観戦も大好きです。幼少時からトムボーイであり、大学ではバスケを志しておりましたが、最終的にモデルの道を選びましたが、後悔はございません。


写真は髪の毛が少し乱れているかもしれませんが、雨の日に撮影したもので、ご容赦ください(笑)。


最初の数分でライオタ様のカリスマに圧倒されました。後になって、ライオタ様が私と同じ双子座であることを知り、共感いたしました。双子座の方々はコミュニケーションに長けているとのこと、納得いたしました。


ライオタ様のライフパスが5であるとのこと、若々しい容姿と魅力的なお姿の秘訣が分かりました。優しさだけでなく、イケメンでもいらっしゃるのですね。


番組の中にはとても笑えるシーンがありましたが、まだお話することはできません。使われるかどうか楽しみにしております。五十嵐亮太 様にぴったりのエピソードかもしれませんね(笑)。


五十嵐亮太 様、本当に素晴らしいお時間をありがとうございました。またお会いできることを楽しみにしております。

皆様、楽しい日曜日を過ごしていらっしゃることをお祈り申し上げます。日本も暑い日が続いているようですが、どうぞお身体をお大事になさって、水分補給をしっかり行い、涼を取られるよう心掛けてください。

私がいるところも非常に暑いです。


皆様に心からの愛をお送りいたします。

カイヤより