皆さんに嬉しいお知らせです!
本日から配信開始の「相席食堂プライムビデオSP」に
出演してます!
今回はラミちゃん監督の相席食堂で楽しいロケでした!
ラストにとんでもないハプニングがありましたけど笑
シーズン 1 エピソード 8







Hi Everyone 😍
I heard it’s very hot in Japan now.
I hope you are all doing well. 🙏
I have so much to tell you all.
But todays big news is
I did a show for prime video awhile back.
It will be out tonight.
The show is Aiseki Shokado prime video SP
My dear friend Alex Ramirez is directing.
I had so much fun on location. 
There was a big incident that happened in the end..
I am still in shock.😊😊😊
There is a lot of behind the scenes.
I will let you know everything 😂😂😂
Please check it out. 
I would be very happy if it makes you smile. 😜
Please stay safe and drink a lot of water. 
Translated from above

皆様、こんにちは 😍

現在、日本はとても暑い日が続いていますが、お元気でお過ごしでしょうか。🙏
皆様にお伝えしたいことがたくさんあります。
しかし、今日の重要なニュースは、以前にプライムビデオで出演した番組が本日夜に公開されることです。
その番組は『愛跡食堂 プライムビデオ SP』で、親しい友人であるアレックス・ラミレス氏が監督を務めています。
撮影現場ではとても楽しいひとときを過ごしましたが、終盤に大きなトラブルが発生してしまいました・・・
まだ驚いた状態ですが、笑顔になれるようなエピソードもたくさんありますので、裏側の舞台裏も含めてすべてお伝えしたいと思っています 😊😊😊
ぜひご覧ください。
皆様が喜んでいただけることを心から願っています 😜
元気でいてください
水をたくさん飲でね


These paper towels are amazing

このペーパータオルは素晴らしいです。




Love you

Caiya